Topics: 9
Arn02 schreef:Ik ben er nog nooit geweest, simpelweg omdat ik tot afgelopen januari nog nooit een Volvo in mijn bezit had. Als ik jullie verhalen zo lees word ik er weinig enthousiast van om te gaan. Die paar dingen die ik nog nodig heb voor de 245 kan ik dan beter via het forum zoeken.
Bij Citromobile mogen dan alle vrouwtjes zijn, je moet dan wel een Citroen rijden om er heen te gaan. Bepaald geen lage prijs om te betalen. :eek:
Ach ja, wat kost het nou? 9e entree, wat tijd en brandstof. En altijd leuk om eens te gaan kijken. Losse onderdelen kosten ook benzine/verzendkosten en tijd

.
Topics: 39
DennisvdB schreef:Ach ja, wat kost het nou? 9e entree, wat tijd en brandstof. En altijd leuk om eens te gaan kijken. Losse onderdelen kosten ook benzine/verzendkosten en tijd
.
Heb je gelijk in. Alleen als ik met m'n 02tje ga (kans is dan groot) toch 1:5 met mijn zware voet

Maar goed, 40 km rijden vanaf A'dam, dat valt mee. Daarbij A2 af met trajectcontrole dus dat wordt auto in christenuniemodus.
Topics: 12
Als ik nog in Amsterdam had gewoond, had je zo met me mee mogen rijden. Nou ja, volgend jaar weer beter.
En verder is 't meestal wel gezellig hoor. En 't scheelt wel, op een Citromobile ben je bang chicks te missen als je naar onderdelen kijkt, en bang onderdelen te missen als je naar chicks kijkt. Op de VKB kijk je domweg naar onderdelen, of wat lelijke gasten van Volvolvo.
Topics: 60
Ik ga misschien zondagochtend ff kijken. Zaterdag moet ik werken en zondagmiddag is de Moerse autocross. Boerenvermaak ten top!
Cojones schreef:Als ik nog in Amsterdam had gewoond, had je zo met me mee mogen rijden. Nou ja, volgend jaar weer beter.
En verder is 't meestal wel gezellig hoor. En 't scheelt wel, op een Citromobile ben je bang chicks te missen als je naar onderdelen kijkt, en bang onderdelen te missen als je naar chicks kijkt. Op de VKB kijk je domweg naar onderdelen, of wat lelijke gasten van Volvolvo.
Pah, volvolvo-gasten... Moet je ze eens zien van een Opel-meeting!
Topics: 12
Dat Citroën en VW beurzen er bij worden gehaald is nog tot daar aan toe, maar Opel? Opel?
Topics: 67
De Volvo 850 Racer van Pethconi behaalde dit weekend 2 2e en een 3e prijs.
Zowel de auto, als de bekers zijn te bewonderen op de Volvo-forum.nl stand.
En Jochen Pethke is er zelf ook en zal desgewenst foto's mÃ
t handtekening uitdelen
Cojones schreef:Dat Citroën en VW beurzen er bij worden gehaald is nog tot daar aan toe, maar Opel? Opel?
Ik wou eigenlijk Mercedes vermelden maar dat ging te ver.
Topics: 67
Cojones schreef:Dat Citroën en VW beurzen er bij worden gehaald is nog tot daar aan toe, maar Opel? Opel?
Wat is er tegen Opel?
Mijn VKB-vervoer is dit jaar een auto met een Opel badge.
Blackbird is te klein voor al dat meubilair dat mee moet.
Topics: 56
8 October 2012, 13:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 October 2012, 13:58 door Black Moose.)
Citaat:Met 2 personen raak ik overal met de vooras op de grond. Helaasch pindakaasch
Als je mee wilt rijden naar een VW evenement dan moet je je maar ff melden, is wel niet luchtgekoeld maar kom vast wel binnen
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD