Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
Mee eens, en dan moet die 90/91 het ook nog maar eens drie jaar blijven doen en onderhouden worden. En Den Haag moet niets qua regelgeving veranderen ;-). Een auto die nu 30 jaar oud is zullen ze naar mijn mening nooit meer gaan belasten en dus zal die zijn waarde goed behouden.
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
Dit is misschien ook wel een fleurige 79 er voor je ;-)
http://link.marktplaats.nl/554765846
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 8
Topics: 3
Lid sinds: Apr 2012
en wat zou ik moeten betalen voor deze 245.
zit totaal GEEN roest aan de auto.
de geschiedenis is volledig bekend.
ik zou de 3de eigenaar gaan worden.
Berichten: 534
Topics: 12
Lid sinds: Oct 2007
volvosvenska schreef:Dit is misschien ook wel een fleurige 79 er voor je ;-)
http://link.marktplaats.nl/554765846
Curieus. Net gespoten, maar wel een deuk en hier en daar een roestplekje...
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
volvosvenska schreef:Mee eens, en dan moet die 90/91 het ook nog maar eens drie jaar blijven doen en onderhouden worden. En Den Haag moet niets qua regelgeving veranderen ;-). Een auto die nu 30 jaar oud is zullen ze naar mijn mening nooit meer gaan belasten en dus zal die zijn waarde goed behouden.
Dat denk ik ook, ik denk dat je tot en met '86 sowieso wel safe speelt.

Want die zijn sowieso al 25 jaar oud. Stel dat het nieuwe kabinet straks een streep door de overgangsregeling trekt dan zijn de auto's die buiten die regeling vallen gered.
volvoniba schreef:en wat zou ik moeten betalen voor deze 245.
zit totaal GEEN roest aan de auto.
de geschiedenis is volledig bekend.
ik zou de 3de eigenaar gaan worden.
Tja, het ligt aan de staat van de lak, eventuele opties, technische staat enz enz. En of je 'm particulier of bij een handelaar/specialist koopt. Handelaren zijn doorgaans duurder, maar in veel gevallen heb je wel garantie en als er eventueel wat mis is heb je juridisch veel meer poot om op te staan.

Al denken veel particulieren tegenwoordig dat ze handelaarsprijzen kunnen vragen.
Heb je anders geen linkje naar Marktplaats/Speurders/weetikveelwaardeautoonlinestaat?
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
Lijkt er verdacht veel op. Man heeft een brug thuis maar voor 5 ruggen heeft hij geen trek om de overdrive na te kijken en naald van de carburateur te vervangen..........
Zier er verder wel goed uit!!
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 8
Topics: 3
Lid sinds: Apr 2012
nee nee het is niet die blauwe !! waar ik mee bezig ben staat nergens op internet!!!is nog geheel orgineel en lak ook en geen deukjes,alleen lichte steenslag op de neus.
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
volvoniba schreef:nee nee het is niet die blauwe !! waar ik mee bezig ben staat nergens op internet!!!is nog geheel orgineel en lak ook en geen deukjes,alleen lichte steenslag op de neus.
Dan heb je nu een advertentie van soortgelijke auto om eea te vergelijken.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
volvoniba schreef:nee nee het is niet die blauwe !! waar ik mee bezig ben staat nergens op internet!!!is nog geheel orgineel en lak ook en geen deukjes,alleen lichte steenslag op de neus.
Ja dan kunnen we niets zeggen over de staat. Is het de echte lak, of is het een netjes geplamuurde auto die na 1 aanrijding uit elkaar dondert? We kunnen op afstand natuurlijk weinig erover zeggen.
Het klinkt nu al als een vrij prijzige auto, dus de gouden tip: doe een aankoopkeuring of neem iemand (van hier?) mee die verstand van zaken heeft.