Ben er net een middagje geweest afgelopen weekend (niet met de Volvo helaas). Er knalden onder meer een groene 850 T-5R sedan (JCViggen?) en een rode 850 R estate over de Ring, allebei NL, lekker laag en met rolkooi. Erg gaaf!
Sowieso een mooie omgeving, en een bezoekje aan de Ring is meer dan de moeite waard. Vooral indrukwekkend hoe heuvelachtig de baan is, dat krijg je op filmpjes toch niet zo goed mee.
Topics: 60
Ik zou graag weer gaan als het weer mooi weer is! Het zou wel tof zijn om dit keer echt met een grote groep oude Volvo's te gaan. Op Turbobricks staat al een meeting gepland. Dit is echter pas in juli/augustus ofzo.
Topics: 16
Inderdaad mooie omgeving!
Zeker als je vanuit Aachen de
route via de 258 neem Heerlijke slingerweg door een schitterende omgeving met veel klassieke auto's (op weg naar de Ring) en veel motorrijders.
Ik heb ook wel zin om weer te gaan! Vorige keer was de ring lange tijd dicht door een heftig ongeluk.
Yellow240 schreef:Ik zou graag weer gaan als het weer mooi weer is! Het zou wel tof zijn om dit keer echt met een grote groep oude Volvo's te gaan. Op Turbobricks staat al een meeting gepland. Dit is echter pas in juli/augustus ofzo.
Ook leuk om zowiezo heen te gaan
Topics: 163
Vorige keer met mooie herfsttinten. Binnen nu en een maandje alles groen, lijkt me ook mooi.
Vorig jaar had ik de TB-meeting gemist. Hopelijk kan ik daar ook heen, al dan niet met volvo.
Topics: 8
Misschien een idee om van hier uit ook een meeting te houden voor de TB-meet. Kan ik stiekem al even opnieuw testen :-)
Topics: 18
Ik stap graag weer bij je in Patrick!
Topics: 18
En dan hopelijk toch een rondje trappen met die dikke B230A XD
Ziko schreef:En dan hopelijk toch een rondje trappen met die dikke B230A XD
Tsja op de Elandrun was ik een van de snelste maar op de ring gaat me dat niet lukken :lol:
Topics: 34
Welke datum manner?
Anders kom k ook wel even met de 850R