Topics: 163
Weer nieuw filmpje online, van dat ongeluk. Op een gegeven moment zie je die ringtaxi erin piepen.
http://www.youtube.com/watch?v=BXTXGY1sU...r_embedded
enne... spot de froxmobile...
Topics: 9
frox schreef:Op dat filmpje kan je trouwens ook zien hoe druk het soms was... Daar wil je toch niet tussen rijden met je volvotje, bumper aan bumper
Moet je eens proberen met een Punto met 55 pk. Dat was pas spannend, en tegelijkertijd lachen gieren brullen! Ik denk dat we toch wel een 10 rondes in totaal hebben gemaakt met dat ding, 3 persoons van gemaakt, gereedschap door heel de auto. Degene die achter zat moest waarschuwen wanneer er weer een auto aankwam, inclusief het merk en type haha.
Lijkt me best lachen ja...

mile:
Topics: 60
DennisvdB schreef:Moet je eens proberen met een Punto met 55 pk. Dat was pas spannend, en tegelijkertijd lachen gieren brullen! Ik denk dat we toch wel een 10 rondes in totaal hebben gemaakt met dat ding, 3 persoons van gemaakt, gereedschap door heel de auto. Degene die achter zat moest waarschuwen wanneer er weer een auto aankwam, inclusief het merk en type haha.
Geniaal!
Topics: 39
Man, man. Dat waren de eerste vette ringavonturen.
Niet alleen gereedschap, ook krentebollen van 10 jaar oud, flessen cola en nog veel meer zooi.
Topics: 9
Het leuke was dat we zelfs een Mazda RX8 hebben ingehaald! Lolz
Topics: 60
DennisvdB schreef:Het leuke was dat we zelfs een Mazda RX8 hebben ingehaald! Lolz
Die zal wel weer aan z'n 80.000 km motorrevisie toe zijn geweest :')
Wintertrial voor gevorderden:
[video=youtube;-Dkys6csRws]http://www.youtube.com/watch?v=-Dkys6csRws&feature=player_embedded#at=240[/video]
Al mensen met lentekriebels
Topics: 289
DopdeDouwer schreef:Al mensen met lentekriebels 
..nou druk bezig in de tuin iig..