Topics: 38
Had ik het over andere velgen? Ik dacht dat jij dat was...
Yellow240 schreef:Nu nog een paar 17" rimpz eronder en het plaatje is compleet!
Topics: 60
Oh ja je zei dat je de virgo's zo klein vond lijken
Oh ja, dat is waar. Moet zeggen dat ik het na een paar weken eigenlijk wel weer mee vind vallen. Voorlopig nog maar even verder op de Virgo's. Vind dat stiekem toch eigenlijk wel heel mooie velgen. Misschien dat ik daarom nog nooit de moeite heb genomen de Multi-X'en die ik al een jaar heb liggen er onder te zetten.
Topics: 16
Hanidge oplossing met die usb-poort in de middel console. Ziet er netjes uit. Mijn telefoon doet altijd een beetje vaag met opladen via een usb-verlengsnoer, heb jij daar geen last van?
Topics: 163
Alleen zn camera
Haha, die camera blijft idd een van de zwakke punten, vandaar dat de laatste foto's gemaakt zijn met het fototoestel van mijn vriendin (behalve die van dat scheve stuur, maar dat lijkt me duidelijk

). Kwam er toen ik hem kocht pas thuis achter dat hij is ontworpen "voor en door vrouwelijke professionals". (
Bron) Tja, zeg daar verder maar niks over...
Met dit laadsysteem heb ik nog geen problemen gehad. Had eerder wel een USB kabeltje waar mijn telefoon altijd ruzie mee had. Blijkbaar was dat een USB-kabeltje dat niet geschikt is voor smartphones (?!?) Die U van USB staat dus niet helemaal voor "universeel"...
Topics: 60
Ik zeg die Multi-Xen! Jammer dat ze niet 16" zijn maar ik vind ze errrug mooi!
Topics: 33
dat ziet er netjes uit
hoeveel is hij verlaagt
Topics: 18
chique met multi-x'en maar wat het dan eventueel nog mooier zou maken zijn de chrome kapjes ipv de plastic die er nu opzitten
245L VAN