Topics: 289
16 August 2011, 19:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 August 2011, 20:01 door Jambon.)
...en die van "71...
...kost je een dashboardkastje, maar wel leuk..
..."Wow, 8-track..! hoevel mb is dat nou..?!"
... "zeg schat, ik heb zo'n stoeltje opgehaald, zet jij um even in de auto..?" "euhh, lieverd, hij zit er in, maar waar ga jij nou zitten..??" "..oh ik rij wel..." :verward:
..de grens tussen picknick en autorijden wordt zo wel heel klein..
...doppie "C" is wÃ
Ã
r een andere versie...
..wel ff nalopen als ze naar binnen is hè...
..altijd al lelijk gevonden, rondom het glas gepolijst aluminium, en onderlangs alleen de likrubbers (?), blijken ze zelf dus ook niet mooi te hebben gevonden, en het zijn niet de brede 164 profielen... hoe kom je daar nu weer aan...?!
..paar fijne hoofdsteuntjes achterin...
Topics: 163
DopdeDouwer schreef:Jambon, de topicstartert, is het een goed idee om dit topic op te splitsen naar:
http://volvolvo.nl/showthread.php/9376-W...en-heb-je/
en
http://volvolvo.nl/showthread.php/9112-F...e-modellen
Dacht dat het per model gescheiden moest blijven..?
Topics: 38
Neee...!!!! Geen goed idee! Dan krijgen we allemaal 'nieuwe' bijzondere onderdelen in dit topic :-( Ik zeg tot 1975, wat jij Raymond? ;-)
Groeten, Boele
ik speur iig het net af, specifiek naar de accessoireboekjes van iig de 140's, juist omdat het zo'n "onbekend" model is voor veel mensen. Desondanks hebben ze veel goodies aangeboden om ze op te leuken. Nu nog 1tje specifiek voor de GT, tot op heden alleen een fototje van gezien, die zijn er dus zeker. Heb momenteel wat mailtjes openstaan naar Frankrijk omdat ie daar door de importeur werd aangeboden.
Tot op heden heb er slechts een paar gevonden, veel zal er niet zijn overgebleven. Is r momenteel 1tje met 36 pagina's in de "aanbieding", beetje prijzig wel, maar verwacht dat er wel veel in staat.
Doel is, als je het zo kunt noemen, vinden van al die info en delen (..net een oud stripboek), de onderdelen zelf zal nagenoeg te verwaarlozen zijn.. wel leuk als je op het net foto's vindt van auto's waar net dat ene ding op zit. Zo heb ik iig wel een originele interval en kleine bumperrozetten achter gevonden (maar nog niet in bezit..) En een setje hoofdsteunen achter is ook leuk (niet die dure op MP..)
Vraag me af wie de "artist" is geweest die de US boekjes heeft volgetekend, daar zou ik de originele formaten wel van willen, leuk onderwerp voor T-shirts ook..
Topics: 56
Da's idd leuk op t-shirts, leuker dan foto's.......
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
apart en op dit moment te koop in SE.. (hoe meldt je je aan zonder de taal te begrijpen..:frown: ..)
stapje terug voor de liefhebber.. (stiekum net niet 140..)
Topics: 51
geweldig om die folders te zien ! tis een soort museum geworden
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
eigenlijk moeten het DL-bare PDF's zijn, maar op deze manier doe ik er meer mee dan ze in de kast te verstoppen..
wellicht een tool om de site nog wat populairder te maken..