Topics: 49
Weer wat geleerd .........
Als je dat niet weet, is het een uitermate vreemde advertentie text.
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Topics: 107
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/vo...olvo.html?
De halve resrvetankjes voor in de wielbak kende ik al maar deze accessoire heb ik in deze bijzondere vorm nog nooit gezien.
Topics: 288
ik heb precies dezelfde, maar dan met Mercedes er in gestanst... de rode versie was er ook, maar die zijn ouder..
en deze waren er ooit ook..
..van dei halve tankjes heb ik r 2, allebei doorgeroest..:wink:
Topics: 17
Die halve tankjes zijn toch eigenlijk voor -73 modellen waar het reservewiel rechts zit, het past wel in de 240 maar perfect is anders of zijn de latere modellen met de "rechte" kant links?
ik zag deze nog:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Rare-Volv...ccessories
tankjes zijn symetrisch, iig passen ze in de oude 140's, l + r, reservewiel heeft ook daar zowel links als rechts gestaan.. Ik kan me niet voor de geest halen dat de reservewielbakken veranderd zijn... in de diverse onderdelenlijsten zie ik wel "tot "73" staan, voor m'n gevoel is dat vanwege de aangepaste bodem tav het verplaatsen van de brandstoftank... maar of dat persà iets aan de radius heeft veranderd... kan altijd ntl..
Het IB exemplaar is idd de oudere ronde versie, vraagt ie maar 175 USD voor... dacht ut niet... maar doorgeroest zal ie niet zijn...
Onlangs vroeg er iemand trouwens ook 100 euri voor een "reservewielbakexemplaar"... Toch maar ens zien of ik de mijne kan lassen, wellicht met een stuk reservewielbak uit m'n sloper..
Topics: 17
Heb er op VKB eens een in mijn handen gehad volgens mij ook circa 100-120 Euro maar het viel me op dat hij van bovenaf juist niet symetrisch is, rechter kant recht en linkerkant wat bol.
Lassen zou ik niet doen, van binnen ontroesten door middel van grind/split. Daarna coaten tegen de roest. Er zijn in de motorfiets wereld wel coating producten beschikbaar voor de binnenkant van een benzinetank.
Succes.
Volvo Eindhoven schreef:Heb er op VKB eens een in mijn handen gehad volgens mij ook circa 100-120 Euro maar het viel me op dat hij van bovenaf juist niet symetrisch is, rechter kant recht en linkerkant wat bol.
Lassen zou ik niet doen, van binnen ontroesten door middel van grind/split. Daarna coaten tegen de roest. Er zijn in de motorfiets wereld wel coating producten beschikbaar voor de binnenkant van een benzinetank.
Succes.
ja maar hij is lek... en er is idd een goedje wat je na herstel er in kunt gieten, na uitharden benzine bestendig..
Topics: 39
Topics: 107
Vanaf wanneer loopt eigenlijk de achterkant met de lampen om de hoek buigend?
Zover ik weet is dit pas vanaf halverwege 1979....
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/489...l-ra.html?