29 July 2011, 20:15
:biggrin:
Ontbreekt hier niet een plaatje, onder de bumper links?
![[Afbeelding: p1060241.jpg]](http://img339.imageshack.us/img339/9937/p1060241.jpg)
Valt me nu pas op...
Ontbreekt hier niet een plaatje, onder de bumper links?
![[Afbeelding: p1060241.jpg]](http://img339.imageshack.us/img339/9937/p1060241.jpg)
Valt me nu pas op...
Volvo 240 uit 1990
|
29 July 2011, 20:15
:biggrin:
Ontbreekt hier niet een plaatje, onder de bumper links? ![]() Valt me nu pas op...
29 July 2011, 21:54
Klopt, daar zit normaal een plaatje om het sleepoog te verbergen.
29 July 2011, 22:31
Dank, weer iets om naar op zoek te gaan.
30 July 2011, 00:04
Dat plaatje ontbreekt ongeveer bij de helft van de eigenaars, want niemand weet meer waar hij na dat pechgeval dat plaatje gelaten heeft.
De mijne kwam in ieder geval zonder.:RpS_sad:
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
4 August 2011, 17:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 August 2011, 11:25 door roger2401990.)
Via dit forum een set koplampen kunnen kopen en ook het ontbrekende plaatje onder de voorbumper.
Maandag gaan we van het schuif/kanteldak de rubbers vervangen en ook meteen het dak weer strak maken. Ik heb gisteren die lelijke wieldoppen van de 240 gehaald. De auto staat op stalen Volvo velgen die ik best mooi vind. Ik geef nu prioriteit aan het dak en de ombouw naar automaat en leg daarom de zoektocht naar mooie lichtmetalen velgen even stil. De stalen velgen waren deels zwart en erg smerig. Op diverse foto's van de 240 zag ik stalen velgen in de kleur zilver. Mijn auto moest er dus ook maar aan geloven. ![]() Bij Heuts de primer en verf gekocht als ook een schuurblokje en afplaktape: ![]() Eerst de velgen goed ontvet met velgenreiniger en daarna schoongespoten: ![]() Vervolgens schuren en weer schoonspuiten: ![]() In de primer: ![]() En daarna 2 keer in de juiste kleur spuiten: ![]() Ik ben best tevreden met het eindresultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gratis op te halen in Roermond setje lelijke wieldoppen. ![]() ![]()
5 August 2011, 21:43
OkÃ, we wachten rustig af.:wink:
Zojuist bij Mark een mooi setje koplampen opgehaald. Ze zien er zeer netjes uit, zeker in vergelijking met de lampen die nu in mijn 240 zitten.
5 August 2011, 21:44
Zwarte Flirt schreef:Dat plaatje ontbreekt ongeveer bij de helft van de eigenaars, want niemand weet meer waar hij na dat pechgeval dat plaatje gelaten heeft. En dit plaatje heb ik dankzij Mark nu ook in mijn bezit. We maken de 240 langzaam maar zeker weer netjes.
6 August 2011, 18:54
Vandaag weer een sleuteldagje aan de 240 met op het programma het vervangen van de koplampen. De reflectoren waren aangetast en via het forum een net setje uit een sloper op de kop kunnen tikken.
Oude lampen: ![]() ![]() ![]() ![]() Er was al wat gefrot aan de oude lampen. ![]() ![]() Ik ben tevreden met het eindresultaat. ![]() ![]() Heerlijk weer zo'n hobby object. De V70 is in topconditie en meer dan poetsen is er aan die auto niet meer te doen. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|