8 May 2011, 20:38
Marc1970 schreef:De halfronde reservetankjes hebben ong. hetzelfde logo.heb ik, maar om daar nou de zaag in te zetten.. ???
|
Ebay/marktplaats enz> deel XVIII..
|
|
8 May 2011, 20:38
Marc1970 schreef:De halfronde reservetankjes hebben ong. hetzelfde logo.heb ik, maar om daar nou de zaag in te zetten.. ???
8 May 2011, 20:39
Volvo Eindhoven schreef:en hebben de luchtfilterhuizen van vroegere modellen (amazon 544 etc.) ook niet het logo in blik?ens zien of ik het 544 exemplaar ergens kan vinden...
8 May 2011, 21:06
8 May 2011, 21:51
Is nog bol ook, en zonde om te slopen. Misschien kan je er een sticker op plakken of een kunststof logo erop en geheel in kleur spuiten.
8 May 2011, 23:15
Volvo Eindhoven schreef:deze bedoel ikja, heb ik, als de portomonee het toestaat wordt ws electrisch aangedreven in de toekomst, maar idd bol... Black Moose schreef:Is nog bol ook, en zonde om te slopen. Misschien kan je er een sticker op plakken of een kunststof logo erop en geheel in kleur spuiten.daar denk ik ook aan, maar dan ben ik weer een zeikert en wil ik ook het import serie nr. er in hebben ( ???, hou nou ens op..), of gewoon blanco en in aluminium..
8 May 2011, 23:45
alu is ook wel sporty, misschien in billet style met R-sport logo
![]()
8 May 2011, 23:55
Mmm ja, wat nou als je een plaat aluminium (laten) frezen/boren/zagen/polijsten
met dit als voorbeeld?
9 May 2011, 00:21
misschien is goed afdingen nog wel het goedkoopst....
10 May 2011, 18:03
In Gent (België) liep ik tegen een 245 uit ÃÃn van de eerste generaties aan, die staat weg te kwijnen op een soort 'autokerkhof' van een auto-onderdelen winkel. De Volvo staat te koop, maar zal mijn inziens enkel nog voor afbraak of onderdelen dienen, vrees ik.
De uitbater van de winkel wist me te vertellen dat de auto niet van hen was, maar wel op hun terrein staat om in naam van de eigenaar te worden verkocht. Hij vond niet onmiddellijk terug van wie de auto was en kon me daarom ook niet vertellen wat de vraagprijs was. Ik mocht de Volvo op eigen houtje bekijken en kon tevens foto's maken. De auto lijkt compleet, maar de roestduivel heeft wel aardig huis gehouden: dorpels, onderrand van de deuren, wielranden en onder de achterlichten is het een bruine gatenkaas. Het lijkt wel of er een schuurmachine over de lak is gegaan, zo dof is ie. Oud model achterlichten en het oude front met grote grille, ronde diepe koplampen en het chroomrandje op de rand van de motorkap. Interieur lijkt uitgeleefd, althans vooraan. Niet meer originele voorzetels, verder achterbank en deurpanelen in bruine skai/leder. Kilometerstand: 272 k, ik gok op een B20 in het vooronder en een manuele vierbak Ik ben niet bekend met het ontleden van het oude type chassisnummers, dus exact bouwjaar kon ik niet afleiden.. Foto's: [img width=450 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1923.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1922.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1920.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1916.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1930.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1931.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1925.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1918.jpg[/img] [img width=800 height=600]http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/IMG_1924.jpg[/img] Ik kan nog enkele foto's doormailen aan de geïnteresseerden. De auto staat bij "Autoparts/CC", Vliegtuiglaan 5A te 9000 GENT (B). Contact opnemen voor een prijsindicatie.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|