Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
Ja... erg mooi kontje.. :-s
Maar het hele model is erg geslaagd.
[size=9px]Beetje dolfijn...[/size]
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
Ik zag dat een aantal mensen er ook brommer en motor historie bij hadden gezet...
Daar heb ik ook nog een lijstje van,
Mobilette
Puch maxi (3x) de laatste liep 70, en ligt (lag) nu op het politie buro
yamaha fs1 2x ( snel maar ook snel warmlopers)
honda 500 four ( met 4 in1 uitlaat, levensgevaarlijke motor boven de 100)
suzuki dr 185 (off the road dingetje)
kawasaki ltd 440
Nu even geen tweewieler. (ja een mounainbike gary fischer)
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
best wel typerend dat "goede, klassieke"modellen weinig onder stijlverandering hebben te lijden( 911, 145/245, 99/900) :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
Ik zeg niks over merk en kwaliteit enz.
Maar dit vind ik ook "tijdloos" mooi,
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
absoluut,

SM is ook leuk, al blijf het Italiaans....
en een Ami/GS/GSA wil ik ook nog wel eens hebben, om nog maar te zwijgen van een CX Break, net zoveel, zo niet meer ruimte als een 245
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 417
Topics: 15
Lid sinds: Mar 2005
@PP,
Als je kiest voor de GS/GSA, neem dan ook de GSA. Want waar de GS al afwijkend is, is de GSA bijna van een andere planeet. Met name het dashboard.
Zelf een paar jaar een GSA break gehad. Geweldige wagen, met de vroem van de luchtgekoelde boxermotor.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
PP schreef:CX Break, net zoveel, zo niet meer ruimte als een 245
Volgens mij is een 404 break al ruimer dan een 245...
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Geweldig zo'n CX! Reed vanochtend achter een hele vroege goudmetallic Prestige.......nice!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
CX ambulance is ook gaaf...met dubbele turbo uitgevoerd, sommige modelletjes. :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Ook leuk: die CX break met dubbele achteras (testding van Michelin geloof ik, later ook nog door de Telegraaf gebruikt)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km