Berichten: 2.454
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
poling schreef:bedankt voor het welkom. Geen info omtrent wat normale onderhoudskosten zijn bij dit soort autoos? Dat is namelijk een groot een belangrijk vraagstuk..
iemand bekend met deze marktplaats verkoper?
Hee... Was dit niet dezelfde man waar Dirk "de bruine" zijn huidige blauwe heeft gehaald?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 7
Topics: 1
Lid sinds: Feb 2011
skidje schreef:Hee... Was dit niet dezelfde man waar Dirk "de bruine" zijn huidige blauwe heeft gehaald?
enne welke dirk is dat? want ik ben wel benieuwd naar zijn ervaring? is het Dirk, Dirk!, Dirk240, Dirk244, Dirk342, DirkG, dirkhaen, of dirkinbrabant??
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
De Dirk van "de bruine" heet hier Drk
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
Hier staat ook nog een 740 te koop
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 7
Topics: 1
Lid sinds: Feb 2011
Arjan. schreef:De Dirk van "de bruine" heet hier Drk
ja dat kon natuurlijk ook

zal eens een pm sturen
Black Moose schreef:Hier staat ook nog een 740 te koop
die heb ik reeds een pm gestuurd.
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Een 760 Turbo intercooler is ook leuk

die moet je ook wel voor rond de â¬5000,- hebben.
Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Voor mij hoeft een Volvo niet echt mooi (of duur) te zijn om goed te zijn. De belastingvrije zijn wel prijzig, met belasting koop je ze voor 1000, voor 600 euro per jaar (benzine) kan je dan zeker 5 jaar rijden tot je het prijsnivo van een belastingvrije bereikt hebt.
Voor het onderhoud van mijn 240 (die bij aanschaf ca. 500 euro kostte) budgetteer ik 100-200 per jaar. Ging goed tot nu toe. Ik doe alles zelf, met meest gebruikte originele onderdelen. Die niks kosten, en ruim voorradig zijn.
6 maanden garantie is geen pffft waard voor een recente Volvo 240/740. Die garanties zijn meest op aandrijving en rollende gedeelte, dat is wel het laatste wat kapot gaat.
Een kleine tip: let op originele Volvo onderdelen als je de motorkap opendoet. Zelfs op de V snaren hoort VOLVO te staan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 7
Topics: 1
Lid sinds: Feb 2011
Berichten: 6.719
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Jambon schreef:Dop de Douwer heeft onlangs een nette uit Frankrijk gehaald, die kun je ens PM'en...
Je hebt een PM terug ;D
ik was vergeten het linkje zelf te sturen, scheelt je weer zoekwerk:
vanaf hier
Berichten: 447
Topics: 27
Lid sinds: Jun 2010
Marc1970 schreef:Voor mij hoeft een Volvo niet echt mooi (of duur) te zijn om goed te zijn. De belastingvrije zijn wel prijzig, met belasting koop je ze voor 6 maanden garantie is geen pffft waard voor een recente Volvo 240/740. Die garanties zijn meest op aandrijving en rollende gedeelte, dat is wel het laatste wat kapot gaat.
Uit eigen ervaring weet ik dat 6 maanden garantie bij Smeekens wel degelijk een volledige garantie is, iets wat voor de technisch minder begaafden onder ons zeer welkom kan zijn !!. Ik denk dat je met een dergelijke opmerking dan ook een aantal bonafide Volvo handelaren tekort doet.
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971