Topics: 6
Hoe kan het dan dat er best wat auto's met dit systeem rondrijden???
Ik weet niet of Jeroen meeleest.... maar ik zie een taak weggelegd om eens een fatsoenlijke handleiding voor het systeem te maken.
Als je er zelf geen tijd voor heb moet je het maar uitbesteden, verdiend zich op den duur wel weer terug in tevreden klanten die met plezier reclame voor je gaan maken.
Ik heb de cursus ook gevolgd, was best interessant en leerzaam, maar als ik dit soort berichten blijf lezen en er geen goede handleiding komt dan ga ik het waarschijnlijk het advies van mijn zoon opvolgen en een KMS plaatsen!
Topics: 289
Volvo Eindhoven schreef:Jij ging toch "old School" met dubbele webers?
zodra mogelijk ja, maar wel met "LPG ventieltjes" in het spruitstuk omdat peut te prijzig wordt en omdat het "experiment" gewoon leuk is... (de DIS-jes hangen er ook al een jaar in..)
Arjan, daar ben ik het dan ook me eens, de instructies ter plekke zijn helder en goed te begrijpen, daarom is het zo jammer dat er nadien een hoop ge-emmer is.. :-( Ik heb het wel vaker aangegeven, calculeer in de prijs dan een paar uur afregelen, dan wordt er meteen mee gedacht en gekeken, en voorkom je een hoop weerzin..
Topics: 17
sja vanmiddag weer iets verder gekomen. we krijgen nu wel ontstekings pulsen maar zodra er via een pullup een active bobine aangaat of direct een gewone 740 bobine gooit de igbt de deur dicht. het lijkt alsof zodra de igbt alleen maar hoeft te schakelen zijn werk doet maar zodra er iets of wat stroom loopt doettie nix meer.
en verders het systeem....
het zal best werken. er rijde autos rond waar het opzit dus het moet kunnen. alleen ik vertik het gewoon om een cursus te volgen omdat simpelweg de handleiding niet goed is. als ik ergens een tv of een magnetron koop hoef ik ook geen cursus te volgen om te leren hoe het werkt. zit gewoon een boekje bij met hoe het werkt. mischien als er een goede handleiding met goede draadschemas zou zijn (ala KMS) dat de beste man ook minder vragen zou krijgen. en als een klant die nergens iets vanaf weet alsmaar domme vragen blijft stellen is het alleen maar mooi dat je een cursus aanbied maar je zu op zijn minst even de vragen kunnen aanhoren vind ik.
anyways we zijn weer wat verder gekomen ik ga toch nog even het een ent ander proberen.
en voor de gene die de cursus gevolgd heeft, wat werdt er zoal behandeld?
nou, cursus kun je het niet noemen hoor, by far niet.. eerder een uitleg wat je nodig hebt met voldoende tekst om je te interesseren en tot aankoop over te gaan..
Topics: 52
Kun je niks vinden op de megasquirt forums? Tenslotte is kdfi simpelweg daar van afgeleid. Alleen het grote open source idee valt weg tegen een robuuster en makkelijker te installeren systeem. Als nu blijkt dat de installatie lastiger is dan lijkt, dan heeft megasquirt weer een stevig beentje voor. Hier zitten duizenden mensen klaar om je vragen te beantwoorden namelijk.
tja, dan maar meteen MS..
Topics: 4
Heb zelf ook
KdFi en ben er niet goed over te spreken. Ja, het is een heel mooi stukje techniek en ja; m'n auto rijdt ermee. Bij mij zijn het echter een paar kleine accefietjes wat gewoonweg niet leuk is. En dan kom je meteen bij het stukje service: en dat is dus baggerslecht bij Bosma. Ik hoor meer en meer dat hij klanten in de kou laat staan, en dat zijn afhandeling ronduit slecht is.
KdFi is namelijk helemaal geen goedkoop systeem want je bent afhankelijk van Jeroen Bosma! En voor zijn uren moet je gewoon betalen. En da's logisch. Blijkbaar kun je voor vragen beter bij
KdFi in Duitsland terecht. Dat blijken namelijk goede vriendelijke gasten te zijn die weten waar ze over praten en de kennis graag met je willen delen. Maarja dan moet je wel Duits kunnen praten.
Met andere woorden: Doe een cursus Duits! Die komt je namelijk nog veel meer van te pas
Topics: 6
Mit sprache kan ich mir rettelich retten in duits, abber im scgrift ist das ein drama

orry:
Dat je voor arbeids-uren moet betalen is inderdaad de normaalste zaak van de wereld, maar dan moet de informatie/documentatie wel voldoende zijn om zo'n systeem in te bouwen, en daar knelt de schoen op dit moment.
En zolang dit niet op orde is vind ik dat je hier geen kosten voor mag rekenen!
En even wat anders, zoals ik op
http://www.megasquirt-info.net lees is
KdFi illegaal, zie:
http://www.megasquirt-info.net/illegal_m...clones.php
Voor zover ik weet is er maar Ã
Ã
n persoon die voor opheldering kan zorgen... maar ik ben bang dat hij hier niet gaat reageren.
Beetje jammer!
Topics: 52
Tja, zware aantijging. Het is de website van de 'uitvinders' van ms die ons dit verteld. En kdfi is gebaseerd op ms, maar het is een ander printje. Maar als apple Samsung voor de rechter sleept omdat hun tablet ook een scherm heeft...
op TB's wordt eea behoorlijk door de bagger gehaald, alsmede de verkopende partij... uiteindelijk is ook daar de "how to" oplossing niet voorhanden... Wellicht richten we zelf een steunpunt op mbv K-Data. Vraag me af wat die er over te zeggen hebben, er wordt immers behoorlijk over "je" product gediscurtiert..
Vraag ik me ook af, waarom het prijsverschil als het beide (MS - KDFI) "hetzelfde" is..? Anderzijds, de tijd en xtra kosten die niet nodig zijn (c m i i w) bij MS en je tevreden achterlaat wegen wellicht goed op om voor MS te kiezen..