Topics: 176
Grappig, van de 4 auto's die je noemt, zijn 3 er al weer verdwenen binnen 10 min :-)
Citaat: ik zou verhuizen overwegen ipv 200km per dag
:-) reed ook elke dag Friesland - A'dam. > 200km/dag. Verhuizen geen optie.
Gem. huis hier met 10.000m2 voor < 300K; heb je in A'dam net een garagebox voor van 50m2.
Daarbij is veel km's sturen in je 240 geen straf.
Topics: 163
Rob schreef:Grappig, van de 4 auto's die je noemt, zijn 3 er al weer verdwenen binnen 10 min :-)
Oeps ik was de htm
L vergeten. Die rode 850 is al verkocht inderdaad, het ging om het idee.
In een late 240 zou ik er ook niet zo moeite mee hebben denk ik. In een goedkoop klein stuiterwagentje zou ik er snel genoeg van krijgen denk ik.
Topics: 1
Hier lopen twee discussies door elkaar (mijn fout). Topic starter is sowieso op zoek naar een volvo 240 of nieuwer. Zelf ben ik zeer tevreden met mijn peug voor forenzen (verhuizen is geen optie, af en toe thuiswerken wel). Ik moet wel toegeven dat een weekend of vakantierit met de volvo veel comfortabeler is. Toch blijf ik bij de peug voor ww-verkeer vanwege de kosten (en het heeft wel wat om 4 ton te draaien met een niet-volvo motor), en alles went, zelfs een frans koekblik.
Topics: 52
Garagebox van 50m2 moet je eerst nog zien te vinden in de randstad ;-).
Mijn advies: doen wat dop zegt, 940 of 850/s70 kopen. Op g3 merk je niks van lpg. Heb er een tijd 180km/dag mee gereden. Enige nadeel tov diesel, veeeeeel bij de pomp staan.