28 October 2013, 21:04
Er is al heel wat over geschreven en ik vrees het antwoord.. maar toch is mijn klacht iets afwijkend:
Mijn '83ert met de standaard kachelunit geeft nog prima warme, of zelfs hete zo je wil, lucht. Echter van even lekker snel warm of droog blazen is geen sprake meer. De standen om m harder te zetten.. die doen t nie meer.
Ik vrees dus: de kachelweerstand die mooi ver weg in het kachelhuis opgeborgen zit, maar ik hoop dat jet wellicht gewoon de schakelaar kan zijn. Het is overigens een langzaam sterfproces geweest de laatste maanden.. Af en toe deed ie niet meer maar nu heeft ie er dus echt de brui aangegeven. Nu liggen er al even een paar combined units te wachten inbouw en vervanging, maar voor de komende maandjes zou dees t toch nog even moeten volhouden eigenlijk.
Is het schakelaartje met de standen van de combined unit en de standaard unit gelijk? Het lijkt wel zo als ik greenbook TP30282-2 erbij pak.
Iemand tips? Of moet ik de ombouw naar Combined toch maar voorruit schuiven?
gr,
Stevves.
Mijn '83ert met de standaard kachelunit geeft nog prima warme, of zelfs hete zo je wil, lucht. Echter van even lekker snel warm of droog blazen is geen sprake meer. De standen om m harder te zetten.. die doen t nie meer.
Ik vrees dus: de kachelweerstand die mooi ver weg in het kachelhuis opgeborgen zit, maar ik hoop dat jet wellicht gewoon de schakelaar kan zijn. Het is overigens een langzaam sterfproces geweest de laatste maanden.. Af en toe deed ie niet meer maar nu heeft ie er dus echt de brui aangegeven. Nu liggen er al even een paar combined units te wachten inbouw en vervanging, maar voor de komende maandjes zou dees t toch nog even moeten volhouden eigenlijk.
Is het schakelaartje met de standen van de combined unit en de standaard unit gelijk? Het lijkt wel zo als ik greenbook TP30282-2 erbij pak.
Iemand tips? Of moet ik de ombouw naar Combined toch maar voorruit schuiven?
gr,
Stevves.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.