19 August 2013, 22:32
rob mag ik vragen of mn theorie klopt aangezien jij al met succes een hebt weten te maken.
[ATTACH=CONFIG]1166[/ATTACH]
als ik dus mn rempedaal in rust stand heb staan en ik zou de met de fiets pomp het vat opblazen tot 1-1,5 bar en dan de ontluchtingsnippel losdraaien dan zou de olie dus moeten gaan stromen toch ? nou vroeg ik me ook af of deze opstelling (in doorsnede getekend) goed is en zo ja van wat voor materiaal zou jij het maken als je je de kans zou krijgen ?
groetjes
Laurens Zondag
[ATTACH=CONFIG]1166[/ATTACH]
als ik dus mn rempedaal in rust stand heb staan en ik zou de met de fiets pomp het vat opblazen tot 1-1,5 bar en dan de ontluchtingsnippel losdraaien dan zou de olie dus moeten gaan stromen toch ? nou vroeg ik me ook af of deze opstelling (in doorsnede getekend) goed is en zo ja van wat voor materiaal zou jij het maken als je je de kans zou krijgen ?
groetjes
Laurens Zondag
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]