Topics: 5
Word echt helemaal gek van dit forum, heb nu al 3 berichten geplaatst die gewoon verdwijnen. Zojuist een post geplaatst en ik ververs weg bericht :S Snap er helemaal niks van, heb nog nooit zoiets gehad en zit toch dagenlijks op diverse fora's
Topics: 10
Bij mij juist eender, ik versta er mij niet aan dat de moderators er niets aan willen veranderen. Ik heb mijn Facebook al afgesloten van het forum, maar het is nog niets veranderd.
Op andere volvo forums heb ik geen enkele probleem om te posten.
Topics: 52
Ik heb eigenlijk nergens last van. Gebruik internet explorer en tapatalk (iPhone). Maar de moderators hebben wellicht zo rond de kerstdagen andere dingen te doen? Geef et wat tijd, probleem is pas een paar dagen geleden gemeld.
Topics: 9
25 December 2012, 11:31
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 December 2012, 11:37 door DennisvdB.)
Op m'n gsm (Android) ook geen last. Het Brabantse-boerenlandschap stayed gewoon goed connected je weet tochhhhh
[video=youtube;4ZT2AXgGzAU]http://www.youtube.com/watch?v=4ZT2AXgGzAU&feature=youtube_gdata_player[/video]
Topics: 12
Wat 'n held die gappie. Lekker uit z'n stekker.
Topics: 15
K was t zat, overgestapt op chrome, geen centje pijn, nog zonder facebook, zullen dat maar zo laten dan.
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Topics: 163
Voor de gebruikers met langzame ervaringen; bij mij werkte het zoals gezegd snel met Windows XP + Explorer.
Ik heb nu Firefox geïnstalleerd en naast dat ik het net wat fijner vind lijkt internet nog een fractie sneller (blijkt ook uit tests).
Chrome vind ik lame wat betreft privacy etc dus dat vond ik geen optie.