Topics: 2
Jongens, ben ik de enige die er last van heeft dat de site extreem traag is? Gebruik het forum graag, maar met 10 seconden wachttijd voor sommige pagina's wordt het plezier me wel een beetje ontnomen. Heb er op geen enkele andere website of forum last van...
Topics: 10
Ik kom al een paar weken hetzelfde tegen, wil ik de site verlaten, dan moet ik meermaals de Ctrl + Alt + Delete toets gebruiken om de site te kunnen afsluiten.
Topics: 23
Hier geen probleem, gewoon snel.
245 DL 1983
Topics: 163
Hier op meerdere pc's ook geen probleem. Een van de pc's is al wat ouder; nieuwe pagina's (tabblad) duurt wel even om te laden. Maar dat ligt aan die pc, niet aan de site of internetverbinding.
Topics: 10
Mijn vorige pc was 10 jaar oud en werkte zonder problemen op dit forum, ik heb nu 2 maanden een nieuwe pc die 10 maal rapper is dan de oude, maar ik heb juist problemen op Volvolvo om pagina's te bezien , of om af te sluiten. Op andere forum's heb ik geen enkel probleem. Ik gebruik Windows.
Topics: 2
Probleem gevonden: site werkt alleen met internet explorer. Geprobeerd met meerdere computers, telefoon en tablet en IE is de enige die het doet. Beetje onhandig wel dat ik met ineternet explorer niet kan inloggen, omdat daar de facebook-connect knop ontbreekt en ik met facebook geregistreerd ben...
Topics: 15
Ik heb een eendere beleving, seconde of tien voor er wat verandert is niet ongebruikelijk,
ik kreeg t idee dat t begon nadat ik de facebook integratie hier aanzette.
die staat uiteraard al lang weer uit alleen de vervelende traagheid bleef .
Windows xp icm Firefox 18 hier .
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Topics: 12
David Demper schreef:Probleem gevonden: site werkt alleen met internet explorer.
sow, dat zou inderdaad een major problem zijn! gelukkig is dat niet absoluut het probleem. Firefox en Chrome werken hier goed met W7.
Topics: 38
20 December 2012, 10:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 December 2012, 10:34 door Arjan..)
David Demper schreef:Probleem gevonden: site werkt alleen met internet explorer. Geprobeerd met meerdere computers, telefoon en tablet en IE is de enige die het doet. Beetje onhandig wel dat ik met ineternet explorer niet kan inloggen, omdat daar de facebook-connect knop ontbreekt en ik met facebook geregistreerd ben...
Zou het niet zo zijn dat IE wel werkt omdat juist de Facebook connect knop ontbreekt...?
Werkt hier prima met Firefox en Chrome zonder Facebook-dingen.
Topics: 289
om het wachten te beperken laadt ik elke pagina in een apart tablad en ga ondertusschen thee zetten..