22 October 2012, 09:27
Hoi,
Ik ben voornemens om een Volvo 760 te kopen en deze op LPG te laten zetten.
Echter waar moet ik allemaal op letten bij aankoop van een dergelijke auto. Zijn er specifieke plekken die veel roest of zijn ze over t algemeen zo goed verzinkt dat ze nagenoeg niet roesten?
Wat zijn verder typische 700 kwaaltjes? Hoe is de kwaliteit van de automaatbakken?
Ik begreep dat de V6 niet heel betrouwbaar was, maar was dat ook nog zo bij de 760? Ik neig namelijk wel erg naar deze motor, omdat ik een 6-cylinder gewoon heerlijk vind lopen. Een turbomotor is toch vaak weer nerveuzer in het rijgedrag en klinkt niet zo mooi.
Ik heb zelf verschillende 850's gehad en nog 2 S70's en deze blonken echt uit qua betrouwbaarheid. Vooral de 850's waren zo goed als foolproof op mijn T-5 na dan. Van de 700 serie heb ik echt geen kaas gegeten dus vandaar de vragen.
Ik vind ook de 200 serie erg mooi, maar rijden toch een stuk minder heb ik begrepen? Ook de V6 die daarin huist is toch ook niet al te best?
Ik ben voornemens om een Volvo 760 te kopen en deze op LPG te laten zetten.
Echter waar moet ik allemaal op letten bij aankoop van een dergelijke auto. Zijn er specifieke plekken die veel roest of zijn ze over t algemeen zo goed verzinkt dat ze nagenoeg niet roesten?
Wat zijn verder typische 700 kwaaltjes? Hoe is de kwaliteit van de automaatbakken?
Ik begreep dat de V6 niet heel betrouwbaar was, maar was dat ook nog zo bij de 760? Ik neig namelijk wel erg naar deze motor, omdat ik een 6-cylinder gewoon heerlijk vind lopen. Een turbomotor is toch vaak weer nerveuzer in het rijgedrag en klinkt niet zo mooi.
Ik heb zelf verschillende 850's gehad en nog 2 S70's en deze blonken echt uit qua betrouwbaarheid. Vooral de 850's waren zo goed als foolproof op mijn T-5 na dan. Van de 700 serie heb ik echt geen kaas gegeten dus vandaar de vragen.
Ik vind ook de 200 serie erg mooi, maar rijden toch een stuk minder heb ik begrepen? Ook de V6 die daarin huist is toch ook niet al te best?