8 April 2005, 21:49
Teksel Rules!!!
Stripje onder de deuren verwijderen...
|
8 April 2005, 21:49
Teksel Rules!!!
16 April 2005, 15:58
als het om het tectyl spuiten gaat, dan kan je beter de binnenbekleding even verwijderen: daar zitten een aantal grote doppen waar je de tectyl zo in kan spuiten.
En: die klemmetjes aan de buitenkant verwijderen zorgt ervoor dat er ook een klein gedeelte IN je dorpel valt. Dat kan er weer voor zorgen dat je afwateringsgaten verstoppen. Alleen doen als je de strip er echt af wilt hebben dus... (bijv. om dat plekje bij je achterdorpel te laten lassen!).
19 October 2005, 12:58
Ticcie schreef:En: die klemmetjes aan de buitenkant verwijderen zorgt ervoor dat er ook een klein gedeelte IN je dorpel valt. Dat kan er weer voor zorgen dat je afwateringsgaten verstoppen.Ik heb alle klemmetjes eruit gekregen, ook die afgebroken waren. Met een piepklein boortje boorde ik een gaatje in het ronde, cylindervormige palletje. Daarna trok ik met een schroefje, dat ik er een klein beetje in draaide, het palletje eruit en kon ik het gehele klemmetje gemakkelijk verwijderen.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
19 October 2005, 14:04
da's wel effe werk, maar lijkt me een hele goede methode! Ga ik ook proberen.
19 October 2005, 20:32
Funsdaf schreef:Dat is inderdaad een hele goede =D> . Je kunt voorkomen dat de pennetjes die in de clip zitten in de kokerbalk vallen door ze met een priem of klein schroevedraaiertje een KLEIN beetje naar binnen ![]() De kunst is natuurlijk om niet te ver te duwen anders vallen ze alsnog in de koker ![]()
20 October 2005, 12:04
Bij de 240 werkt het in ieder geval.Ik heb onlangs nog twee dorpellijsten eraf gewipt en na wat prutsen :oops: kwam ik erachter dat de clips op de dorpel die nog heel waren (ongeveer de helft) , er ongeschonden uit te trekken waren door het pennetje in het midden iets naar binnen te drukken.
5 November 2005, 14:18
henqui schreef:Wie heeft er ervaring mee? Gewoon een plamuurmes ertussen en dan wrikken maar? Klopt. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|