Berichten: 355
Topics: 50
Lid sinds: Feb 2011
zijn onderdelen zo duur, ik had enkele bedrijven gevraagd voor onderdelen, om te kijken wat dat kost..
nu een motor en versnellingsbak gezocht van een 240 B21ET motor idm met (5) bak,
ÃÃn sloper mailt me geen motor, maar wel een bak, (â¬175.-)
een ander bedrijf mailt me motor en bak: de motor kost ⬠1250.- en de bak kost ⬠750.-
ZO HEY...
dan rijdt ik zelf wel even naar zweden voor dat geld!!!
tjemig...
uw oordeel?
tips...
suggesties?
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
Dat zijn inderdaad absurde prijzen......
Je kan igv hier een telefoontje wagen bij deze man...200 euro voor de motor.
Vraag is natuurlijk wat de staat van die motor is.
http://link.marktplaats.nl/408121732
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 355
Topics: 50
Lid sinds: Feb 2011
volvosvenska schreef:Dat zijn inderdaad absurde prijzen......
Je kan igv hier een telefoontje wagen bij deze man...200 euro voor de motor.
Vraag is natuurlijk wat de staat van die motor is.
http://link.marktplaats.nl/408121732
daar had ik ook al naar gekeken...
is wel om de hoek..
Berichten: 55
Topics: 1
Lid sinds: Jul 2009
patrick2wd schreef:daar had ik ook al naar gekeken...
is wel om de hoek..

sommige handelaren zijn gek in hun hoofd ;D
Berichten: 132
Topics: 2
Lid sinds: Apr 2006
Ik heb nog een B21et liggen, schoongemaakt en gedemonteerd voor revisie. Ik ga waarschijnlijk voor een B230FT/FK.
Cilinderkop ziet er nog zeer goed uit. Ook nog een M46 met overdrive.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Berichten: 355
Topics: 50
Lid sinds: Feb 2011
Chiel schreef:Ik heb nog een B21et liggen, schoongemaakt en gedemonteerd voor revisie. Ik ga waarschijnlijk voor een B230FT/FK.
Cilinderkop ziet er nog zeer goed uit. Ook nog een M46 met overdrive.
Je hebt een PM!