Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wattlink system
#11
zeker interessant
volvo 244 turbo 1980<br />volvo 240 polar&nbsp; 1992
Antwoord
#12
Jw240 schreef:nee, volgens mij kun je die 600 euro+een hele boel werk kun je veel beter uitgeven aan goede banden, naast goede dempers, versterkte draagarmen, coilover spullen, solid veerpoot lagers, kogelkoppen op alle punten van de ophanging etc. Pas als je al die dingen gedaan hebt kan is de watts-link aan de beurt.

is net zoiets als bijvoorbeeld een versterkte achteras. dat doe je niet bij een standaard motor, dat doe je pas bij bijvoorbeeld 300 of 350 pk. bij minder extreme setup heb je er geen voordeel bij.

Nou omdat je op het circuit wil gaan rijden zou het misschien wel wat uit maken, je merkt bij stevig aanremmen dat hij toch wel naar rechts trekt en dat heeft weer invloed op je lijn. Maar zou ook eerst investeren in bovengenoemde dingen. Smile
Antwoord
#13
dat is ook zeker het plan maar was erg benieuwt naar de werking etc
volvo 244 turbo 1980<br />volvo 240 polar&nbsp; 1992
Antwoord
#14
het deksel is van dikker materiaal?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#15
als je het plaatje zo ziet denk ik van wel
volvo 244 turbo 1980<br />volvo 240 polar&nbsp; 1992
Antwoord
#16
stukje huisvlijt...

http://www.opelgt.com/forums/performance...dup-2.html

of anders zo kopen...

http://www.sportruck.com/news/KP-Watts-Link/
http://www.tsmmfg.com/Watts_Linkage.htm
http://www.youtube.com/watch?v=blDJ-bu3NLo&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=6QJvCKZJX9U&NR=1
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#17
PB240 schreef:
Jw240 schreef:nee, volgens mij kun je die 600 euro+een hele boel werk kun je veel beter uitgeven aan goede banden, naast goede dempers, versterkte draagarmen, coilover spullen, solid veerpoot lagers, kogelkoppen op alle punten van de ophanging etc. Pas als je al die dingen gedaan hebt kan is de watts-link aan de beurt.

is net zoiets als bijvoorbeeld een versterkte achteras. dat doe je niet bij een standaard motor, dat doe je pas bij bijvoorbeeld 300 of 350 pk. bij minder extreme setup heb je er geen voordeel bij.

Nou omdat je op het circuit wil gaan rijden zou het misschien wel wat uit maken, je merkt bij stevig aanremmen dat hij toch wel naar rechts trekt en dat heeft weer invloed op je lijn. Maar zou ook eerst investeren in bovengenoemde dingen. Smile

Komt dat misschien niet ook door de kracht van de aandrijfas? wanneer je op de motor remt word het wiel rechts harder de weg in gedrukt, optrekken links (zo even uit mn hoofd, en mijn 240 slipt het eerst rechts bij optrekken).
Maar ik zal er eens beter op letten, ik heb nu al ruim 6 maanden niet meer echt in mn 240 gereden Tongue
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#18
Jw240 schreef:Maar ik zal er eens beter op letten, ik heb nu al ruim 6 maanden niet meer echt in mn 240 gereden Tongue

Dan moet ik nodig naar de doktor, ik hoorde een geweldig lawaaige 240 door de wei rijden, toen ik keek verbeelde ik me dus blijkbaar ook nog dat ie er reed :Smile
760 | Groen | Snel
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: