2 July 2009, 17:52
Afgelopen week sloeg me motor af (van een 240 dl station uit '90) op het vasteland recht voor het erasmus mc in rotterdam. Een tijdje ervoor -ca. 2 maanden geleden- gebeurde hetzelfde op het fortuynplein toen ik stond te wachten voor het stoplicht om het vasteland op te rijden. ook vlak voor het erasmus mc. 'Poef' motor uit! starten gaat niet meer.
Dit kan toeval zijn, maar beide keren was het de zekering die doorsloeg van de 'fuel injection en fuel pump' (16Ampere)
Snel knipperlicht aan en ff zekeringetje vervangen. Maar echt praktisch is het niet in de spits op een drukke verkeersader. Iemand enig idee wat het kan zijn? een lek? aarde? het is al een tijdje geleden dat ik natuurkunde heb gehad
En wat is er evt aan te doen door mijzelf of moet ik naar een monteur?
Dit kan toeval zijn, maar beide keren was het de zekering die doorsloeg van de 'fuel injection en fuel pump' (16Ampere)
Snel knipperlicht aan en ff zekeringetje vervangen. Maar echt praktisch is het niet in de spits op een drukke verkeersader. Iemand enig idee wat het kan zijn? een lek? aarde? het is al een tijdje geleden dat ik natuurkunde heb gehad

En wat is er evt aan te doen door mijzelf of moet ik naar een monteur?