Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Tjonge, wat een gedoe zeg! Je zou toch idd denken dat dat soort ellende geuniformeerd zou zijn/worden.............
Wat staat je nu te doen dan? Nieuwe papieren aanvragen in NL (via de RDW)?
Succes ermee in ieder geval.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Eerst in Nederland op kenteken laten zetten dan? Want dan heb je wel geldige papieren... (Wel een beetje omslachtig, ja.)
(en zoiets zei Sander ook, maar dat stond er nog niet toen ik het intikte.)
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Divadi schreef:ruuds70 schreef:
...en krijg ik een afkeur vanwege verschillende profielen op een as...
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Je mag in NL alles L + R monteren als het maar beide radiaal- of diagonaalbanden zijn, zelfs de maat maakt niet uit :? ...
In Belgie mag dat inderdaad niet. Zeker weten. Collega van me had er ook al problemen mee!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 978
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
Het ziet er naar uit dat nummer 6 niet op een gewone manier op kenteken in Belgie te krijgen is.
Het ziet ernaar uit dat mijn zesde Volvo tevens het korts onder mijn hoede is geweest.
Het ziet er naar uit dat ik er maar net 170 kilometer mee zal rijden.
En da's jammer..................
Maar het ziet er ook naar uit dat ik een nieuw onderwerp start....... :wink:
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Da's mooi balen, Ruud! Is er echt geen mouw (meer) aan te passen?!
Zou toch te gek voor woorden zijn..................
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 978
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
ruuds70 schreef:Het ziet er naar uit dat nummer 6 niet op een gewone manier op kenteken in Belgie te krijgen is.
Het ziet ernaar uit dat mijn zesde Volvo tevens het korts onder mijn hoede is geweest.
Het ziet er naar uit dat ik er maar net 170 kilometer mee zal rijden.
En da's jammer.................. 
Maar het ziet er ook naar uit dat ik een nieuw onderwerp start....... :wink:
En het slechte weer....zorgt ervoor dat het allemaal wat langer duurt.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
ruuds70 schreef:Maar het ziet er ook naar uit dat ik een nieuw onderwerp start....... :wink:
Heb nog geen onderwerp gezien :?:
Wat ga je nu met de auto doen?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 978
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
Geduld Peter, Geduld.

en ik kan het immers weten :roll:
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
ruuds70 schreef:Geduld Peter, Geduld.
en ik kan het immers weten :roll:
:-# :-# :-#
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 978
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2005
En vandaag is nummero sei opgehaald, weg, terug en zal niet met de gewenste belgische nummerplaat rondrijden onder mijn hoede.
Na 174 kilometers afscheid nemmen van een Volvo is zwaar
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)