28 February 2009, 12:07
bedankt voor de link mark, al heel wat interessante topics gelezen op dat forum 
Nu gaat het stilletjes van kwaad naar erger met de 240.. De nieuwe bougiekabels, origineel van volvo, bleken te groot voor op de bougies te passen ???
Dat had ik nog nooit meegemaakt, maar een vriend wist me te vertellen dat er bij een setje bougies meestal ook kopjes zitten die erop gedraaid kunnen worden zodat de bougiekop groter is en waarschijnlijk zo wel op de volvo kabels past. Dus nu maar op zoek achter die kopjes... :-[
Ondertussen kan de 240 hare stationair niet meer vasthouden sinds de carb gereinigd is. :-[ Ze blijft enkel draaien met de choke gedeeltelijk op.
Tijdens het rijden met choke lijkt alles perfect te werken, maar als de choke dan wordt afgezet gaat ze hikken en bokken en in stationair valt ze stil..
Is dat dan omdat ze te weinig brandstof krijgt?
Verzuipen tijdens het starten, te arm tijdens het rijden.. ze geeft me wel een uitdaging, ja :

Nu gaat het stilletjes van kwaad naar erger met de 240.. De nieuwe bougiekabels, origineel van volvo, bleken te groot voor op de bougies te passen ???
Dat had ik nog nooit meegemaakt, maar een vriend wist me te vertellen dat er bij een setje bougies meestal ook kopjes zitten die erop gedraaid kunnen worden zodat de bougiekop groter is en waarschijnlijk zo wel op de volvo kabels past. Dus nu maar op zoek achter die kopjes... :-[
Ondertussen kan de 240 hare stationair niet meer vasthouden sinds de carb gereinigd is. :-[ Ze blijft enkel draaien met de choke gedeeltelijk op.
Tijdens het rijden met choke lijkt alles perfect te werken, maar als de choke dan wordt afgezet gaat ze hikken en bokken en in stationair valt ze stil..
Is dat dan omdat ze te weinig brandstof krijgt?
Verzuipen tijdens het starten, te arm tijdens het rijden.. ze geeft me wel een uitdaging, ja :
