Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
maar de grote vraag blijft,
past de aw-71 rechtstreeks aan het blok van de advertentie
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 1.124
Topics: 25
Lid sinds: Feb 2007
Ik heb mij laten vertellen dat het past.
Let wel,ik heb nimmer zo'n blok in een Volvo gezien,heb dit dus van hore zeggen....
Misschien dat je een foto kunt maken van een B27/28 qua achterkant en dan naar dit blok gaan kijken of het patroon overeenkomt :-\
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
OF vragen aan de verkoper of hij meerdere foto's kan sturen van het blok aan de vliegwielkant. Zodat je dat kan vergelijken met foto's van de B28e.
Maar ik denk dat het moet passen aangezien het een PRV V6 is die normaal ook in een 240 heeft gelegen met een automaat. En dat was toch ook gewoon een AW71. Maar ik ken die automaatnummers niet van die bakken...omdat het ze mij weinig interesseren. Al rijdt het wel heerlijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 570
Topics: 4
Lid sinds: Sep 2007
Hartafstanden van de bevestigingsgaten vergelijken?
Berichten: 771
Topics: 67
Lid sinds: Mar 2005
het is ooit zelfs de bedoeling geweest dat er een Volvo met dat blok uitgerust zou gaan worden. In de allereerste 780 brochure en in de persberichten staat vrolijk een V6 turbo aangekondigd! Geen idee waarom dat niet door is gegaan.
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Berichten: 30
Topics: 7
Lid sinds: Feb 2007