Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Past dit V6-turbo
#1
Wie weet of dit wel of niet past aan mijn AW-71?

Zit nu een b28e in. Steunen, uitlaat en motor management is allemaal geen probleem. Zit alleen met de vraag of mijn bak erachter past.

http://link.marktplaats.nl/223093083
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
#2
Oooh, vet!

Volgens mij past dat op je bak, maar ik zou me meer zorgen maken om de plaatsing van de turbo. Die komt dacht ik door je schutbord?

Als het echt kan moet je het doen. Mooi blok!
760 | Groen | Snel
Antwoord
#3
volgens mij is het gewoon een PRV blok, zou moeten passen, maar idd. je turbo/downpipe???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#4
Als tig lasser nil2/3 en bijna afgestuurd als metaal docent maak ik me over de plaatsing van de turbo, spruitstukken en downpipe geen zorgen maar als iemand me uitsluitsel kan geven over het passen van de bak zou het mooi zijn.

Als het past gaat het zeker door.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
#5
JoostV6 schreef:Als tig lasser nil2/3 en bijna afgestuurd als metaal docent maak ik me over de plaatsing van de turbo, spruitstukken en downpipe geen zorgen maar als iemand me uitsluitsel kan geven over het passen van de bak zou het mooi zijn.

Als het past gaat het zeker door.

Ik dacht al dat dingen als een downpipe een van de kleinere hindernissen zou zijn.. Smile

Volgens mij is het koppelingshuis gelijk.

Kijk eens op turbobricks, zoek naar de gebruiker "JohnLane", hij heeft veel ervaring met de PRV V6 en heeft er een met 500+ pk.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#6
red een AW71 dat, qua PK's?? of moet je naar een 90??
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#7
Aw71 gaat het wel redden, m90 is geen optie 2 pedalen is maximaal in mijn auto's

De 960 is om die reden om ingeruild voor mijn huidige v70tdi automaat
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
#8
Het enige zinnige wat ik erover heb kunnen vinden op het www is dat DeLorean aficionados zowel Renault als Volvo PRV's gebruiken ter vervanging. DeLorean had een Renault transmissie.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#9
verkoper van het blok woont wel een eind bij mij vandaan, maar ik kan natuurlijk altijd een keer met de aw71 achterin de v70 gaan kijken of het past
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
#10
Nee een AW71 gaat dat ook niet redden(die 500pk), Kenny (ook een tbricks member) is druk aan het rommelen met AW71's maar heeft er met 400 nog wat wielpk's toch al een aantal gesloopt.

Dat turboblok standaard dat gaat een AW71 wel makkelijk redden.

@Joost; je bent gewoon te lui om te schakelen ;D
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  245 turbo loopt niet stationair Gus 8 6.173 31 August 2018, 09:40
Laatste bericht: Gus
Star Begin van het einde? (turbo?) Hansepans 4 3.992 12 April 2018, 22:29
Laatste bericht: Hansepans
  volvo 940 2.3 turbo probleem xseto 6 8.554 25 May 2017, 22:32
Laatste bericht: xseto
  tuningspotentie 6 cilinder turbo jopie95 1 2.873 11 December 2016, 17:26
Laatste bericht: Marc1970
  Turbo op B21A sam244 2 3.594 20 June 2016, 22:01
Laatste bericht: Marc1970
  afslaan stationair Volvo 240 turbo b.b. 12 10.435 25 February 2016, 09:08
Laatste bericht: HansDAF
  S40 T-4 200 pk turbo 1999 welke dump valve? S40 T-4 1 2.353 16 October 2015, 14:32
Laatste bericht: KennOne
  Oliedruksensor past niet icm motorvoorverwarming Arjan. 10 9.132 22 September 2015, 16:56
Laatste bericht: Arjan.
  Welke diesel/turbo diesel motor te plaatsen in een Amazon kombi ? sigmond 56 45.987 12 October 2014, 15:24
Laatste bericht: Laurens Zondag
  In-tank brandstofpomp Volvo 240 Turbo Estoque 7 7.889 19 June 2014, 11:30
Laatste bericht: Estoque

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)