Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Wie weet of dit wel of niet past aan mijn AW-71?
Zit nu een b28e in. Steunen, uitlaat en motor management is allemaal geen probleem. Zit alleen met de vraag of mijn bak erachter past.
http://link.marktplaats.nl/223093083
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
Oooh, vet!
Volgens mij past dat op je bak, maar ik zou me meer zorgen maken om de plaatsing van de turbo. Die komt dacht ik door je schutbord?
Als het echt kan moet je het doen. Mooi blok!
760 | Groen | Snel
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
volgens mij is het gewoon een PRV blok, zou moeten passen, maar idd. je turbo/downpipe???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Als tig lasser nil2/3 en bijna afgestuurd als metaal docent maak ik me over de plaatsing van de turbo, spruitstukken en downpipe geen zorgen maar als iemand me uitsluitsel kan geven over het passen van de bak zou het mooi zijn.
Als het past gaat het zeker door.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
JoostV6 schreef:Als tig lasser nil2/3 en bijna afgestuurd als metaal docent maak ik me over de plaatsing van de turbo, spruitstukken en downpipe geen zorgen maar als iemand me uitsluitsel kan geven over het passen van de bak zou het mooi zijn.
Als het past gaat het zeker door.
Ik dacht al dat dingen als een downpipe een van de kleinere hindernissen zou zijn..
Volgens mij is het koppelingshuis gelijk.
Kijk eens op turbobricks, zoek naar de gebruiker "JohnLane", hij heeft veel ervaring met de PRV V6 en heeft er een met 500+ pk.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
red een AW71 dat, qua PK's?? of moet je naar een 90??
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Aw71 gaat het wel redden, m90 is geen optie 2 pedalen is maximaal in mijn auto's
De 960 is om die reden om ingeruild voor mijn huidige v70tdi automaat
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 9.872
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Het enige zinnige wat ik erover heb kunnen vinden op het www is dat DeLorean aficionados zowel Renault als Volvo PRV's gebruiken ter vervanging. DeLorean had een Renault transmissie.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
verkoper van het blok woont wel een eind bij mij vandaan, maar ik kan natuurlijk altijd een keer met de aw71 achterin de v70 gaan kijken of het past
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Nee een AW71 gaat dat ook niet redden(die 500pk), Kenny (ook een tbricks member) is druk aan het rommelen met AW71's maar heeft er met 400 nog wat wielpk's toch al een aantal gesloopt.
Dat turboblok standaard dat gaat een AW71 wel makkelijk redden.
@Joost; je bent gewoon te lui om te schakelen ;D