20 November 2008, 11:20
Waarde collega's,
Komend weekend vindt in Rotterdam een Zweedse kerstmarkt plaats.
Volgens de flyer:
De flyer kan je hier bekijken en downloaden
Vindt plaats in de Zweedse Zeemanskerk (Svenska Sjömanskyrkan) in Rotterdam, Parklaan 5.
Lijkt me leuk voor iedereen met binding met Zweden, vandaar dat ik de melding hier plaats. Heb er zelf niets mee te maken en geen gewin aan.
Wij gaan in ieder geval even kijken! Zal wel weer geld gaan kosten, al die lekkere dingen ;D
Komend weekend vindt in Rotterdam een Zweedse kerstmarkt plaats.
Volgens de flyer:
Citaat:Dit is de jaarlijkse gelegenheid om Zweedse kwaliteit, stijl en traditie te leren kennen. U vindt hier echte Zweedse producten van hout, glas en textiel, huisvlijt, bijzondere kerstversieringen, kerstkaarten en Zweedse traditionele etenswaren. In het KerkcafÃÂ kunt u genieten van koffie, Zweedse broodjes en gebak. De kerstman brengt ons een bezoek!
Welkom op het meest Zweedse plekje in Nederland!
De flyer kan je hier bekijken en downloaden
Vindt plaats in de Zweedse Zeemanskerk (Svenska Sjömanskyrkan) in Rotterdam, Parklaan 5.
Lijkt me leuk voor iedereen met binding met Zweden, vandaar dat ik de melding hier plaats. Heb er zelf niets mee te maken en geen gewin aan.
Wij gaan in ieder geval even kijken! Zal wel weer geld gaan kosten, al die lekkere dingen ;D
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937