Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dit weekend Vehikel
Citaat:Als eerste staat nu voor de deur de VOORJAARSVEHIKEL op 4, 5 en 6 maart 2011. Dat is nog een gewone Vehikel, met motoren, bromfietsen en auto’s en de rest van wat bij Vehikel hoort.
Weet iemand of er dan ook Volvo-standhouders zijn, ik ging er vroeger altijd heen met mijn vader, ik voor de auto's en hij voor de motoren/scooters (BMW/Heinkel). Maar dat was eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Helaas is mijn vader in '97 overleden en sindsdien nog 1 maal geweest met een buurman.
Is daar nog een beetje leven, op de website is het een beetje een mineurstemming en er staan ook geen standhouders op.
Citaat:We leven in onzekere tijden en het is niet makkelijk om Vehikel boven water te houden. De december-Vehikel was zacht gezegd een ramp, met veel te weinig bezoekers. Positief was wel de opkomst van de standhouders, die er gewoon in groten getale waren ondanks de beroerde weersomstandigheden. Bedankt daarvoor, jullie hebben natuurlijk ook geleden
Dus aan de standhouders licht het niet..........
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Scandinavisch weekend in Den Helder ErwinP 0 3.204 16 March 2015, 19:55
Laatste bericht: ErwinP
  International Volvo Meeting, is dit weekend al, nog mensen die gaan? Jambon 24 24.309 29 August 2014, 10:23
Laatste bericht: Lukie5704
  Vehikel zwolle HSGHOR 2 3.448 14 June 2014, 23:09
Laatste bericht: sander69
  Svensk Julmarknad komend weekend Rotterdam Walter S 0 1.875 20 November 2008, 11:20
Laatste bericht: Walter S

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)