1 November 2008, 14:00
zie foto , deze kap wil ik vervangen , kan ik de knop er afhalen?
![[Afbeelding: Foto-VRYON84G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-VRYON84G.jpg)
Hoe vervang ik deze?
|
1 November 2008, 14:00
zie foto , deze kap wil ik vervangen , kan ik de knop er afhalen?
![]()
29 December 2008, 00:59
Kan je niet aan de kap die je in de plaats zet zien waar er eventueel haakjes of bevestigingsgaten zitten? Ik kan je overigens wel gelijk geven. Dat wit staat aartslelijk.
29 December 2008, 01:55
Kap kan ik wel loshalen, 2 schroefjes. Maar hij past niet over de knop heen.
De knop zit vast, kan er niet af, ik heb begrepen dat de schakelpook er uit moet.
29 December 2008, 02:45
Black Moose schreef:Kap kan ik wel loshalen, 2 schroefjes. Maar hij past niet over de knop heen. ONTZETTEND domme constructie, als je t mij vraagt. Zeker voor een Volvo. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
29 December 2008, 03:11
Die bovenste knop moet er volgens mij net hetzelfde zoals bij een manuele bak afgaan. das wel een kwestie van hard trekken. Ik zie geen andere mogelijkheid. Maar vergeef me als ik fout zit.
29 December 2008, 09:30
Het is wel te vervangen, maar wat je veel ziet is dat aan de voorkant van het kapje er een zaagsnede wordt gemaakt, of te wel je zaagt hem dus open. Als je hem terug plaatst en de schroeven goed aandraaid zie je daar niks meer van.
Volgens mij plaats je dat kanpje eerst op het schakelmechanisme en dan instaleer je dat weer in de auto aan de bak.
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
29 December 2008, 17:07
vind ik een beetje zonde, een zaagsnede maken, ik wil het eerst ff op de goede manier proberen. Maar nu ff niet, veuls te koud :-\
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|