Topics: 6
TheSaint77 schreef:Verlagen, 40mm, is alleen al afdoende om dat gevoel weg te halen. En is absoluut niet te stug weet ik uit ervaring. Volgens mij is de 240 wat dat betreft standaard 'te hoog' op de wielen.
Maar hoe gaat dat als je het onverhard opragd en er zit een dikke kuil in de weg??? ???
Ik kijk nu dus eerst wel even hoe het gaat zonder te verlagen..
Topics: 20
TheSaint77 schreef:Verlagen, 40mm, is alleen al afdoende om dat gevoel weg te halen. En is absoluut niet te stug weet ik uit ervaring. Volgens mij is de 240 wat dat betreft standaard 'te hoog' op de wielen.
Kan me dat levendig voorstellen, maar dezelfde vraag als Dennis, wat doet dat op de onverhard "fahigkeit" van de auto?! Kijk asfalt zal niet zo'n probleem zijn, kan me voorstellen dat dat zalig rijdt, maar onverhard, drempels etc? Hoe zijn je ervaringen daar mee?? Ik wil zelf de Koni Rood monteren, maar de veren dus, dat is nog even de vraag...
Ander puntje, verzwaarde veren zoals van estate services zijn niet verlaagd, maar verlaagde veren hebben die dezelfde capaciteit als gewone veren of als verzwaarde veren? (245 met gasonderbouw in gedachten) Of zijn er nog weer verzwaarde verlaagde veren?!
Harm, de Kater
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam

245GL '80 420000+km (Still under severe construction)