25 April 2010, 20:20
Een dergelijke werkwijze ken ik wel van remleidingen. Prettig zacht koper, ff de noodzakelijke bochten erin buigen (mooie krul erin als je net iets te veel leiding hebt gepakt ;D ), met de juiste gereedschappen de flensjes maken (niet vergeten voor het flenswerk de wartels er in de juiste richting/positie overheen te schuiven :-X ) en klaar. Helaas niet mogelijk met de (hoge druk) leidingen van dieselpomp naar verstuiver. Die leidingen zijn van een speciale legering gemaakt die o.a. bestand is tegen de hoge werkdrukken. Niet zomaar met de hand exact pas te buigen, in ieder geval niet zonder zeer speciaal gereedschap.
Vooruitlopend op de op afzienbare termijn redelijkerwijs te verwachten dieselnevels uit de overige 5 HD leidingen, verneem ik graag tips voor goede, betrouwbare en uiteraard eerlijk betaalbare leveranciers van dit soort leidingen.
Ik kijk uit naar jullie posts!
Vooruitlopend op de op afzienbare termijn redelijkerwijs te verwachten dieselnevels uit de overige 5 HD leidingen, verneem ik graag tips voor goede, betrouwbare en uiteraard eerlijk betaalbare leveranciers van dit soort leidingen.
Ik kijk uit naar jullie posts!
V70 D5 Summum '12, 240 GLT Estate aut. '90, Citroen BX GTi '89 en ook nog een Peugeot 404 berline '64!