Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rooster erafhalen (boxen)
Ze hebben een nadeel. :'(
Als je de achterbank plat wil, liggen er regelmatig afdekroosters op de vloer. :'( :'(
Ik ben nog op zoek naar roosters van maximaal 3mm dik :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Ze hebben een nadeel. :'(
Als je de achterbank plat wil, liggen er regelmatig afdekroosters op de vloer. :'( :'(

goed aandachspunt wat je daar noemt. Daar moet ik zeker rekening mee houden als ik ze achterin aanpak.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Over de speakers. Ik heb de standaard speakers voor en achter erin. Echt bagger geluid dus inderdaad, maar ik heb nu ook een ouwe Philips radio die nog vervangen moet worden. Ik heb nog een setje 13cm speakers liggen van MB-Quart, 2weg dus met losse tweeters en 2 filters. Die wil ik er in.

Om dat toch passend te maken zonder de deurplaat te molesteren heb ik bedacht om 1,5 - 2cm hoge ringen te maken van MDF o.i.d. Deze wil ik dan zo frezen (en netjes aflakken) dat ze licht blijven (qua grammen) maar ook een iets grotere en diepere speaker kunnen huisvesten.

Als ik er me aan de slag ga maak ik foto's en zal ik jullie er verslag van doen. Eerst ga ik het in CAD tekenen (3D) want dat doe ik toch al de hele dag met andere producten. En dan kan ik makkelijk zien of het past en mooi wordt. Misschien dat ik het daarna hier op de zaak kan laten frezen.

Ik vind op de zaak frezen wat overdreven(wel luxe) als je een metaalgatenzaag neemt van de diameter die je nodig hebt en je neemt 15, 18 of 20mm dik MDF, haal je ze er binnen een paar minuten uit(let wel op je toerental i.v.m. verbranden). Even stukje schuurlinnen erlangs, klaar. ;D

Overigens, als de zaak waar je werkt zo goed geoutilleerd is, kunnen ze met hoge druk water die dunne roosters misschien ook wel maken. :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Ze hebben een nadeel. :'(

Ik heb daar geen probleem mee.
Toch eens een keer kijken wat voor roosters daar bij mij zitten.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)