26 September 2025, 18:25
En dóór..![[Afbeelding: 6acf0c3a2b2c017186048ace28d2f4b0.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/6acf0c3a2b2c017186048ace28d2f4b0.jpg)
![[Afbeelding: 33a2250f4e926c4ff81284c7bf427527.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/33a2250f4e926c4ff81284c7bf427527.jpg)
![[Afbeelding: 2679cd6284335cc6e9e17833913f7c09.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/2679cd6284335cc6e9e17833913f7c09.jpg)
![[Afbeelding: 450369a82abe4d0b1ad828de845727a0.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/450369a82abe4d0b1ad828de845727a0.jpg)
![[Afbeelding: ebbca725ebd27619de113c989464a3f8.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/ebbca725ebd27619de113c989464a3f8.jpg)
![[Afbeelding: d734475219b538cf8b10a4d736587b1a.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/d734475219b538cf8b10a4d736587b1a.jpg)
Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
![[Afbeelding: 6acf0c3a2b2c017186048ace28d2f4b0.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/6acf0c3a2b2c017186048ace28d2f4b0.jpg)
![[Afbeelding: 33a2250f4e926c4ff81284c7bf427527.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/33a2250f4e926c4ff81284c7bf427527.jpg)
![[Afbeelding: 2679cd6284335cc6e9e17833913f7c09.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/2679cd6284335cc6e9e17833913f7c09.jpg)
![[Afbeelding: 450369a82abe4d0b1ad828de845727a0.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/450369a82abe4d0b1ad828de845727a0.jpg)
![[Afbeelding: ebbca725ebd27619de113c989464a3f8.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/ebbca725ebd27619de113c989464a3f8.jpg)
![[Afbeelding: d734475219b538cf8b10a4d736587b1a.jpg]](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/d734475219b538cf8b10a4d736587b1a.jpg)
Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
Bruno
|
29 September 2025, 18:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 September 2025, 18:37 door Jambon.)
De 1e stap richting injectie. Het juiste luchtfilter ipv de broodtrommel.
Het 'voetje' van de aanzuigslang past normaalgesproken op dat spruitstuk, of een stromberg, die moest aangepast worden naar het SU- patroon. "Maar je hebt het toch over injectie".. ![]() "Inderdaden, maar dat zit er nog niet in".. ![]() ..daarna het filterhuis op z'n plek gewurmd.. ![]() ![]() ..gelukkig past het allemaal mooi naast de aluminium radiateur.. ![]() Meteen een filter van IPD geplaatst.. ![]() ![]() ..het zit op z'n plek, voor de zekerheid de slang op het voetje met een paar parkers geborgt. Komt anders geheid los.. ![]() ..alleen de voorverwarmslang iets inkorten, en als iemand ff wil kijken welke slang er vóór het filterhuis in het front hoort..? ![]() En de slang van de carterventilatie heeft in deze combi blijkbaar 2 diameters..? Op het filterhuis zit een grotere diameter dan het T-stuk aan het kleppendeksel.. ![]() Ff starten. Duidelijk meer lucht. Hij stond (nog steeds) te rijk, en verzoop ie eigenlijk op de choke. Nu dus niet..! Meteen nog iets verder teruggeschroefd, want daar kun je nu makkelijker bij.. Moet ik eigenlijk een eenvoudi co-metertje voor hebben...
30 September 2025, 09:24
30 September 2025, 20:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 September 2025, 20:43 door Jambon.)
(30 September 2025, 09:24)Volvo Eindhoven schreef: Is dit niks voor je?Voor de heb wel, maar heb al een ecu liggen, en zo nog eea.. Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk Elke keer een stukkie verder. Ik merk nu al verschil zonder tapijt en meubilair. De hoedenplank nog wat meer 'dood' gemaakt. Ben nu bijna door m'n matjes heen en gekomen tot onder de stoelen. De deuren en voorzijde moeten dus nog, er gaat nog wel een paar meter in, lees kilo's.. Vanmiddag een paar meter ondertapijt gehaald.. Zodra dat zit moet er eerst nog wat bedrading worden gelegd naar achteren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
5 October 2025, 17:36
Vóór de frontplaat heeft de luchtinlaat een grappige snorkel: https://www.ebay.com/itm/325450330635
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|