Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Airbox / Inlaatspruitstukken.
De eerste komt op een volkswagen polo g40, de 2e zal op een volvo getest gaan worden.

voor 2007 moeten de eerste tests toch al plaats gaan vinden Big Grin

en daarna hoop ik dat ik soort van inkoopactie op kan zetten, zodat de prijs ook nog wat interessanter word.
Dat zal dan denk ik ook wel wat meer geinteresserden trekken -hoop ik !!-
Antwoord
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=86667

Kijk eens naar zijn inlaat, misschien iets voor jou.....
Antwoord
ja dat blok/ die auto ken ik, en ik heb al eens uitvoerig met die jongen gemaild.

Die turbo die hij heeft zou hij eerst bij mij kopen, maar die k heb heeft de turbo geen A/R van .72 maar .86, en zal die van mij, later spoolen.

Ik heb hier nog 2 van die turbo's liggen.
Die hier liggen zijn GT45 Turbo's.

Wat betreft de inlaat, als ik voor elk spruitstuk, 16v spruitstukken moet kopen en moet verbouwen, is er ten eerste geen lol aan Tongue
en ten tweede vind er maar eens een aantal voor een goede prijs....
Antwoord
Daar heb je volkomen gelijk in, dacht alleen dat het wellicht handig kon zijn om te zien hoe iemand anders zoiets oplost.....,
Antwoord
Ik kraak je ook niet af :wink:

Een ik ga het zeker proberen als ik ergens een 16v spruitstukje tegen kom, maar omdat ik er meerdere wil maken is het niet rendabel.

alle ideeen zijn welkom Big Grin
Antwoord
nee nee dat dacht ik ook niet hoor.... Big Grin no hard feelings Big Grin
Wat zou een t3/t4 ongeveer kosten volgens jou?
Antwoord
Ik kan je een T3/T4E-57 trim turbo leveren voor 650 euro. dit is een nieuwe turbo maar zonder interne wastegate.
Een externe wastegate kan ik je leveren voor 225 eu.
Dit is dan een 50 mm wastegate, eigenlijk beetje aan de grote kant 38 mm zou waarschijnlijk al voldoende zijn.
Hoe duur die precies zijn zal ik even op moeten zoeken.

Ik zag dat je ok actief was op turbobricks.com, anders moet je misschien even thelofstartof een pm sturen, die verkoopt 15g turbo's die klaar gemaakt zijn voor RWD (red-blocks) en hij verkoopt daarbij ook 3 inch downpipes.

de 15g moet goed zijn voor rond max 280 pk, dit is toch al aardig wat.
Ik geloof dat de turbo iets van 575 dollar kost en de downpipe 175 als ik me goed herinner.

Dat is dan 750 dollar bij elkaar, omgerekend 571 euro volgens xe.com maar dat is wel excl. verzendkosten.

Voordeel daarvan is dat het bijna gelijk in 1 keer past.

voor meer vragen kun je me ook toevoegen op msn; jelmarjongste@hotmail.com
Antwoord
Ja dat van turbobricks had ik inderdaad ook al gezien, beginnen bij 150 euro wat betreft die 15G aan zoiets was ik ook aan het denken.
Is ook nog iemand anders daar Benflynn, die veel Garret verkoopt, als die nog een leuke T4 heeft liggen voor een goede prijs lijkt me dat ook wel wat....
Mja heb eerst nog genoeg andere dingetjes te doen
Antwoord
Bossie schreef:Ja dat van turbobricks had ik inderdaad ook al gezien, beginnen bij 150 euro wat betreft die 15G aan zoiets was ik ook aan het denken.
Is ook nog iemand anders daar Benflynn, die veel Garret verkoopt, als die nog een leuke T4 heeft liggen voor een goede prijs lijkt me dat ook wel wat....
Mja heb eerst nog genoeg andere dingetjes te doen

150 euro voor een 15G Confusedhock:

Dan vraag ik me af in wat voor staat ie dan is....
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)