Topics: 20
Beste Volvo-liefhebbers,
Voor mijn 1976 Volvo 244GL zoek ik een setje bumpers die echt nog in mooie staat zijn. Het gaat om de grote aluminium versie.
Mocht iemand iets hebben, of wat weten hou ik mij aanbevolen!
Hartelijke groet,
Ohrtmann
Topics: 6
Ik heb een hele mooie opgehaald bij Transocar in Berkel Enschot, wellicht kun je het daar ook eens proberen?
Als je voor tijdelijk een prima achterbumper met goede rubbers zoekt dan heb ik die voor je voor een goede prijs. Die is echter niet in super mooie staat maar zeker wel bruikbaar.
Volvo 244 GL '79
(8 June 2019, 22:30)Hahn schreef: Ik heb een hele mooie opgehaald bij Transocar in Berkel Enschot, wellicht kun je het daar ook eens proberen?
Als je voor tijdelijk een prima achterbumper met goede rubbers zoekt dan heb ik die voor je voor een goede prijs. Die is echter niet in super mooie staat maar zeker wel bruikbaar.
Dank voor uw reactie, ik heb Transocar een e-mail gestuurd!
Er zitten al bumpers op; alleen die zijn niet meer mooi. Iets tijdelijks zoek ik wat dat betreft dus niet. Maar als iemand anders nog een mooie set heeft hou ik me zeker nog aanbevolen!
Topics: 10
9 June 2019, 10:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 June 2019, 10:43 door johan laveyne.)
(9 June 2019, 00:25)Ohrtmann schreef: (8 June 2019, 22:30)Hahn schreef: Ik heb een hele mooie opgehaald bij Transocar in Berkel Enschot, wellicht kun je het daar ook eens proberen?
Dank voor uw reactie, ik heb Transocar een e-mail gestuurd!
Er zitten al bumpers op; alleen die zijn niet meer mooi. Iets tijdelijks zoek ik wat dat betreft dus niet. Maar als iemand anders nog een mooie set heeft hou ik me zeker nog aanbevolen!
(8 June 2019, 19:14)Ohrtmann schreef: Beste Volvo-liefhebbers,
Voor mijn 1976 Volvo 244GL zoek ik een setje bumpers die echt nog in mooie staat zijn. Het gaat om de grote aluminium versie.
Mocht iemand iets hebben, of wat weten hou ik mij aanbevolen!
Hartelijke groet,
Ohrtmann
ik heb een zeer mooi stel bumpers liggen van een 244 bj 1979.
Ik heb je een PB'tje gestuurd!