18 November 2015, 11:34
Zoek een B20 voor injectie: B20F. Evt. B20E.
Iemand toevallig nog wat staan?
Groet,
Thomas
Iemand toevallig nog wat staan?
Groet,
Thomas
Gezocht: B20
|
18 November 2015, 11:34
Zoek een B20 voor injectie: B20F. Evt. B20E.
Iemand toevallig nog wat staan? Groet, Thomas
18 November 2015, 13:41
Heb je feitelijk alleen een injectiekop voor nodig.. heb wel een onderblok met eventueel een gereviseerde standaardkop..
18 November 2015, 21:23
Raymond, dank voor je reactie. Er zijn wat verschillen (zoals K-nokkenas), dus een compleet injectieblok zou mijn voorkeur hebben. Wil het kjetronic systeem eigenlijk ook graag behouden, dus standaardkop valt dan af. Ik zal je een pb sturen, wanneer ik van je aanbod gebruik zou willen maken. Ik wacht heel even af of er mogelijk nog andere opties zijn.
18 November 2015, 22:40
uiteraard, maarruh.. onderblokken zijn hetzelfde, de nokkenas is wel anders, maar als je de mogelijkheid hebt, vervang die dan door een vers exemplaar.. Eigenlijk geen idee of er verschil zit tussen de F en E nokkenas, het grote verschil is feitelijk de compressie tussen de 2, E heeft meer dan F, en maakt dus grotere 'ploffen', dorstiger maar leuker.. Het injectiesysteem is navenant en storing gevoelig door ouderdom, soms dure onderdelen.. De injectieblokken vallen niet bij bosjes uit de boom vrees ik.. Zelfs alleen een kop niet..
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|