Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
ik verwacht dat de veer nodig is om niet alleen het gewicht, maat ook het kantelen tov de plaatsing van het kruis in de deur.. en het is zeker niet verkeerd om de rubbers waarin het geheel glijd te checken.. desnoods een paar jongere Polar exemplaren, zal ongetwijfeld passen..
Berichten: 1.392
Topics: 91
Lid sinds: Mar 2012
raymond de polar versies hadden toch altijd 4 deuren :O?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Laurens Zondag schreef:raymond de polar versies hadden toch altijd 4 deuren :O?
maakt voor de geleiders toch niet uit.. anders bovenin doorsnijden en een stukje ertusschen.. rupsje 'siliconencarterpanpakking' ertussen, plakbanje erover, uurtje later zit de boel aan elkaar.. kun je ook meteen die extra tochtrubbers monteren, die zijn er ook alleen maar in 4deurs..
Berichten: 1.392
Topics: 91
Lid sinds: Mar 2012
ahh op die fiets.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]