Berichten: 120
Topics: 43
Lid sinds: Feb 2009
Die ziet er ook niet echt lekker meer uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Volvo 245 Polar 1993 zilver
Volvo 965 B204FT 1992
Volvo 240 super polar B230F VX3 1991
Volvo 244 GL 1983
Volvo 240 polar B230 1991
Berichten: 4.339
Topics: 256
Lid sinds: Mar 2005
Ik bedoel Volvo Station ;-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Berichten: 679
Topics: 49
Lid sinds: Aug 2012
Marc1970 schreef:Nou ja, eigenlijk moet je dus, als je vloeistoffen controleert, ook de snaren een kwartslag draaien zodat je kan zien of ze aan het verbrokkelen zijn. Gelukkig was Volvo zo gul om er 2 bij te leveren maar veel auto's deden het met ene V snaar, en als die breekt heb je geen dynamo en geen waterpomp meer en dan kan je gaan bellen.
Ik heb altijd een v snaar in de kofferbak

of een nieuwe, of een ouwe die ik preventief heb vervangen. Kan je i.i.g. thuis komen!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Berichten: 180
Topics: 16
Lid sinds: May 2013
Zelfde probleem gehad toen ik op studiereis was.. Appt ineens een collega mij, mist hier niet iets?
Pa had het niet door en is naar mijn werk gereden toen er een aantal lampjes gingen branden.
Gewoon nieuwe besteld en weer gaan! Is prima zelf te doen!
Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk
Berichten: 954
Topics: 39
Lid sinds: Jan 2012
Controleer de nieuwe - na installatie - na een paar dagen even of ze nog op spanning staan. Anders sta je alsnog met een lege accu...