22 July 2009, 09:44
Mooie wagen.
Lekker cruisen!!!!!!
Lekker cruisen!!!!!!
Hij ist er!!!!
|
22 July 2009, 09:44
Mooie wagen.
Lekker cruisen!!!!!!
22 July 2009, 20:33
Bazis schreef:Ik ben er iig geval zeer tevreden mee en daar gaat het me uiteindelijk om.Precies! En snel achter die Corona's aan! ;D ;D ;D
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
25 July 2009, 14:04
Bazis schreef:Ik kan me niet herinneren dat het hier om een louche handelaar gaat. Ik denk eerder dat de gerennomeerde klassieke Volvo dealers louche zijn. Mooie bak hoor, je komt er snel genoeg achter als er wat mis is en dan heb je hier weer vol(vo)doende kennis om eventuele gebreken te verhelpen. Veel plezier ermee! ![]() o ja, die opmerking over die lichtmetalen wieldoppen ben ik het wel mee eens, snel weg ermee!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
15 August 2009, 21:17
Ola,
Inmiddels een paar weken verder en ik word steeds blijer. Hij heeft bij Sweden-parts een goeie beurt gekregen, daar heb ik de stalen velgen met winterbanden ingeruild voor een kwartetje coronas, kleppen zijn gesteld en distributiesnaar vervangen. Auto staat keurig in de bats aan de onderkant is hier en daar een beetje bijgewerkt, dinitrol is dus ook niet nodig. Hij rijdt als een zonnetje, enigste zorg is hier en daar wat steenslag op de lak dus dat gaat goed. Verbruik gaat ook goed, 1 op 11 gemiddeld, rij bijna alleen maar snelwegkilometers om de opa's en oma's te laten spelen met hun kleinkind en af en toe naar het werk te gaan. Vanaf afgelopen vrijdag elke dag met de auto naar het werk, mijn vrouw is inmiddels 6 dagen over haar uitgerekende tijd dus vindt het wel fijn om meteen in de auto te kunnen springen! Net een originele bagagerolhoes en hondenrek compleet met alle bevestigingsmaterialen opgehaald, tezamen voor ââ¬100, best een leuke deal denk ik! Ook de grote klok vervangen door een toerenteller en een klein klokje geplaatst, echt een stukje cake zo gemakkelijk... Nu nog een Radio inbouwframe voor bovenin scoren. Heb inmiddels een duo goedkope sony stereo boxen achterin liggen en dat klinkt als een huis, lees hier regelmatig dat mensen allerlei dure dingen aanschaffen om een beetje geluid te krijgen maar dit is dus ook een optie, waren ââ¬10 bij de kringloop alhier, wil wel nog een beter setje in de deuren inbouwen maar dat komt nog wel, dit klinkt al tegek. Kan toch geen kwaad om dit soort boxen aan te sluiten?? Binnenkort weer wat feauteaux Groet Baz |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|