Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hij ist er!!!!
Ola,

Eindelijk staat ie voor de deur te glimmen en mooi te zijn. Hij rijdt heerlijk, ziet er prachtig uit en is eigenlijk alles wat ik ervan verwacht had. Misschien zelfs meer! Tongue
Plan is om er zo snel mogelijk LPG in te hangen tezamen met een hondenrek en een kwartetje 2ehands corona velgen. Ook distributiesnaar, kleppen stellen en misschien zelfs wel een dinitrol behandeling staan op mijn lijstje, maar eerst ff lekker cruisen de komende tijd......

[Afbeelding: img0005h.jpg]

[img width=450 height=600]http://img517.imageshack.us/img517/4396/img0006kox.jpg[/img]

Antwoord
[img width=450 height=600]http://img529.imageshack.us/img529/9476/img0008c.jpg[/img]

[Afbeelding: img0009mrz.jpg]
Antwoord
mooi exemplaar hoor!
Geniet er van!
Maar ... haal alsjeblieft die wieldoppen eraf :-)
Met Corona's zal hij helemaal 'af' zijn!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Moooooi! Smile Veel plezier. Wat is de geschiedenis van de auto? Kilometerstand?
Import? Vertel ons alles Wink
Antwoord
Citaat:Moooooi! Veel plezier. Wat is de geschiedenis van de auto? Kilometerstand?
Import? Vertel ons alles

Dit is 'm toch?
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
je was me net voor, zat die link ook te zoeken :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ahaa, ken je nagaan: ik had ook nog in dat draadje gepost :Smile

Dit was die te dure 240 van louche handelaar.
Nou, we gaan het meemaken. Ik hoop dat de auto het komende jaar
storing- en schadevrij blijft en dat je geen spijt zult hebben. Dinitrol
heb ik ook gedaan, maar dat werd erg duur omdat de auto niet helemaal
roestvrij was en er aan gelast en gespoten moest worden. Distibutie
is nooit een overbodige luxe.
Antwoord
Citaat:Dit was die te dure 240 van louche handelaar.
Auw!

Citaat:Distibutie is nooit een overbodige luxe.

Distributie & kleppen hadden m.i. voor dat geld wel bij de beurt in mogen zitten............

Anyway, gebeurd is gebeurd, blijft veel knaken, maar geniet met volle teugen! Smile
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Ik kan me niet herinneren dat het hier om een louche handelaar gaat. Ik denk eerder dat de gerennomeerde klassieke Volvo dealers louche zijn.

In ieder geval is de auto geheel roestvrij en heeft de verkoper de vorige eigenaar weten op te sporen. Die heeft de nodige documentatie opgestuurd waardoor de huidige KM-stand een stuk geloofwaardiger wordt.

Ook is er een duits taxatie-rapport uit 2006 waarbij de auto een waarde krijgt van €6000 en de klasse 2.

Ik ben er iig geval zeer tevreden mee en daar gaat het me uiteindelijk om.
Antwoord
heel veel rijplzier en veilige kilometers ermee!
hou ons op de hoogte Wink
gr Claus
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: