Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3" uitlaat
ha! Ik snap 'm.

Gelukt!

Niks moeilijks nodig idd als je maar een goeie ringsleutelset hebt die 12-kantig ipv 6-kantig is en laat ik die nou hebben, maar tot nu toe hiervoor niet gebruikt.
Antwoord
Ik heb mijn 3" pijp momenteel onder mijn niet turbo auto hangen. Ik moest er een tussenstukje voor laten maken (45 euro, EPS). Dan komt de pijp 25 cm voor het sportspruitstuk uit. Tussenstukje ertussen en klaar. Past prima. En ja, de turbo komt eraan... Maar eerst APK en de Simonds was compleet doorgerot.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het geluid Want zo'n dikke pijp... Maar 1 (open) demper.....

Stationair viel het mee. Morgen rijden met de auto.

Ik blijf nog even turbowannabee. Ding staat te wachten maar ik wil teveel ineens...
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
Inmiddels zit die van mij er ook onder en het past prima! Helaas loopt de motor nog niet, dus ik kan 'm nog niet horen brommen.

Op de downpipe zit een steun die je ergens aan vast kan maken. Ik heb de oude steun aan de versn.bak eraf moeten slopen wegens te weinig ruimte (en nutteloos ook nu). Is het de bedoeling dat je 'm aan de bovenste bout van die 2 versn.bakbouten bevestigt???? Het zit nu wel aardig, maar of het echt zo hoort? Kan zijn vanwege het 90+ spruitstuk, dat de downpipe nu net een ietsje anders zit?
Antwoord
nou met die downpipe zat ik ook ff mee heb zelf ook de steun verwijdert en aan de bovenste bakbout gemaakt maar echt tevreden ben ik er nog niet mee moet ik nog een keer iets op verzinnen

en als je hem koud start hoor je een lichte brom die niet zwaarder wordt als je gas geeft maar als je gaat rijden en je trekt even door nou dan hoor je hem wel maar onbelast is hij vrij stil en bij constante snelheid ook gelukkig
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Ok, dan hebben we 'm hetzelfde bevestigd!

Ben heeel benieuwd naar het geluid! Ben jij nog achter dat eindstuk aangeweest?
Antwoord
Ticcie schreef:Ok, dan hebben we 'm hetzelfde bevestigd!

ik ben gemaild voor het eindstuk, ik zal even het lijstje maken met de onderdelen, maar ik moet voor het bestellen even wachten totdat ik mn eigen uitlaat binnen heb zodat ik kan kijken of het gaat passen enzo.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Ticcie schreef:Ok, dan hebben we 'm hetzelfde bevestigd!

zoals je leest ben ik er inderdaad achteraan gegaan maar ik heb er geen haast mee
de maten heb ik doorgegeven
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
heb ook geen haast, maar monteerde die verchroomde toeter en vind het toch een beetje too much.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbo uitlaat spruitstuk, ja alweer. Zuurstar 22 20.216 5 April 2011, 17:40
Laatste bericht: 8valve
  gewone uitlaat onder Turbo.... ID19 5 4.786 22 January 2010, 22:15
Laatste bericht: janspeed
  hiteschild uitlaat eric vermeer 13 8.462 7 August 2009, 08:11
Laatste bericht: eric vermeer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)