11 November 2015, 08:56
Mag aannemen dat ie echt is het is een Nederlands bedrijf. Het enige wat er nog bij moet is 2 slangen klemmen om de pomp in de pomphouder te borgen.
Je moet namelijk om te pomp op te kunnen hangen de pomphouder openzagen. De diameter is iets groter dan de orginele dit probleem zul je gok ik ook hebben met een walbro.
Verder moet er nog een leiding ingekort worden. Maar voor de rest zit alles er bij!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Je moet namelijk om te pomp op te kunnen hangen de pomphouder openzagen. De diameter is iets groter dan de orginele dit probleem zul je gok ik ook hebben met een walbro.
Verder moet er nog een leiding ingekort worden. Maar voor de rest zit alles er bij!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]