Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan niet reageren in de rubriek "gezocht"
#1
Ik krijg dit te zien als ik een reactie wil geven op een advertentie. Of willen we geen discussie's meer over hetgeen wat wordt aangeboden. Dan kan het kloppen nl

vBulletin Bericht



RM, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


Ben gewoon ingelogd dus??
Antwoord
#2
Had ik daarstraks ook maar nu niet meer.
Antwoord
#3
Klopt, is policy wijziging: http://volvolvo.nl/announcement.php?f=7
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
#4
Arjan. schreef:Klopt, is policy wijziging: http://volvolvo.nl/announcement.php?f=7

Aha, logisch
Antwoord
#5
En dat is best aangenaam. Komt hier en daar ook op andere merkenclubs forums voor.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#6
Helaas, ik vond dat off-topic ge*** altijd schitterend.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#7
Soms kon het ook wel heel irritant zijn hoor en het ging dan ook nergens over.
Antwoord
#8
Arjan. schreef:Klopt, is policy wijziging: http://volvolvo.nl/announcement.php?f=7
Klopt

RM schreef:Soms kon het ook wel heel irritant zijn hoor en het ging dan ook nergens over.
klopt ook

Yellow240 schreef:Helaas, ik vond dat off-topic ge*** altijd schitterend.
Dat is helaas wel jammer, maar wordt wel een stuk overzichtelijk er en het wordt niet snel meer irritant.

De regeltjes worden wat betreft de advertenties ook wat strenger, althans dat waren ze al; het is de bedoeling dat een advertentie genoeg informatie geeft en een vraagprijs wordt vermeld. Omdat er nu geen reacties meer kunnen worden gegeven, worden advertenties die daar niet aan voldoen verwijderd of niet goedgekeurd.
Mochten jullie advertenties zien die in jullie ogen niet voldoen kun je dat met het uitroeptekentje aan de mods laten weten.
Bij voorbaat dank.:wink:
Antwoord
#9
He jongens worden er hier met 2 maten gemeten, ik zie dat andere wel een reactie op een advertentie kunnen geven en ik niet. Ook na opnieuw registreren ook niet, snap ook niet dat ik zonder rede mij opnieuw moest registreren. Mijn oude login werd niet meer geaccepteerd. Moest weer alles opnieuw invullen wat een gedoe. En by the way met het registreren moet je op een gegeven moment op een knopje klikken maar die wordt overschaduwd met een venster waarop staat dat je je moet registreren als je op dit forum wilt meedoen o.i.d. Op zich geen probleem daar was ik mee bezig maar als ik dat pokke venstertje nou weg kon klikken kan ik ook zien wat ik aanklik. Op de gok maar op de eerste letter die ik nog net kon zien geklikt en gelukkig was dit de juiste.

Maar ff terug komen op wie wel en wie niet hoe zit dat!

Ik krijg deze melding

vBulletin Bericht



RM, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


Kan men dit ff verhelpen. Vindt het een beetje knullig als dit zo moet.

Gr Rene
Antwoord
#10
Rob is moderator van dit forum. Dus kan hij wel reageren op de 245 turbo. Wellicht was ie even vergeten dat er in principe niet op advertenties gereageerd kan worden ;-)
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  In mijn browser balk staat “niet-veilig” RM 5 4.799 25 July 2019, 10:42
Laatste bericht: TheSaint77
  Bericht niet zichtbaar schmirnov 1 4.104 20 September 2016, 21:20
Laatste bericht: henqui
  Probleem - foto's uploaden niet meer mogelijk DeBroeze 22 25.278 25 January 2016, 02:03
Laatste bericht: wesleyscheggetman
  Posts worden niet geplaatst Hanatarash 0 4.820 3 July 2015, 13:27
Laatste bericht: Hanatarash
  blijf niet ingelogd boedr 11 22.615 19 September 2014, 22:40
Laatste bericht: Dopski
  E-mail notificatie nieuwe reacties op geaboneerde onderwerpen werkt niet oudevolvo 1 3.037 29 January 2012, 13:53
Laatste bericht: noobaddieizpurvekd
  geen onderwerpen in rubriek? patrick2wd 3 4.061 21 October 2011, 12:15
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)