20 May 2021, 10:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 May 2021, 10:14 door Nicolaas H.)
Ik heb het zo gedaan:
Haal de minpool van de accu los.
Het verdient wel aanbeveling om vooraf te checken of je aansluitingen overeenkomen met wat er in het deksel van de zekeringkast staat.
Schroef de oude zekeringhouder los van de auto. [Laat de kabels er vooralsnog gewoon aanzitten!]
Begin nu onderaan met het loshalen van de kabels en schuif ze meteen op de corresponderende plek van de nieuwe zekeringhouder.
Werk zo langzaam en gestructureerd naar boven.
Schroef de nieuwe houder vast op z'n plek.
Kijk in het deksel welke zekeringen je nodig hebt voor de diverse aansluitingen. Ik had deze drie ampèrages nodig:
Donkerbruin 7,5 A
Blauw 15 A
Kleurloos 25 A
Accu weer aansluiten en starten maar. Succes!
Vergeet niet wat extra zekeringetjes in de kaartenbak te doen voor onderweg.
Haal de minpool van de accu los.
Het verdient wel aanbeveling om vooraf te checken of je aansluitingen overeenkomen met wat er in het deksel van de zekeringkast staat.
Schroef de oude zekeringhouder los van de auto. [Laat de kabels er vooralsnog gewoon aanzitten!]
Begin nu onderaan met het loshalen van de kabels en schuif ze meteen op de corresponderende plek van de nieuwe zekeringhouder.
Werk zo langzaam en gestructureerd naar boven.
Schroef de nieuwe houder vast op z'n plek.
Kijk in het deksel welke zekeringen je nodig hebt voor de diverse aansluitingen. Ik had deze drie ampèrages nodig:
Donkerbruin 7,5 A
Blauw 15 A
Kleurloos 25 A
Accu weer aansluiten en starten maar. Succes!
Vergeet niet wat extra zekeringetjes in de kaartenbak te doen voor onderweg.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]