Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Positieve Kwit Fit ervaring!
#1
Al ga ik zelf niet graag naar de Kwik Fit voor een apk of uitlaat, mede vanwege slechte berichten die je vaak hoort, maar vandaag toch iets leuks meegemaakt daar.
Ik had een Dracovelg met een lek ventiel in de band en een thuiskomertje dat op een andere velg moest. Ik kwam daar tegen sluitingstijd om ze af te leveren en de volgende dag op te halen of zo. Maar de monteur deed het direct voor me en ik hoefde niet eens te betalen!

Niet slecht van die Kwit Fitter! Wink

Wilde ik toch even melden.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#2
Bij deze, de 'warme douche' voor de quick-shit!

[Afbeelding: EE413221-66EF-4B88-9F77-30851293E347.jpg]
klik voor een mooiere douche 8)

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#3
Volgens mij is hun prijzenkast al zo vol met koude douche-awards dat er voor de warme douche-award geen plek meer is Big Grin
Antwoord
#4
Dit is een pluim op de hoed van deze Kwik Fit meneer. Dat is een andere prijzenkast en daar staat deze prijs prima.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
#5
landloper schreef:Dit is een pluim op de hoed van deze Kwik Fit meneer. Dat is een andere prijzenkast en daar staat deze prijs prima.
Ik denk dat je gelijk hebt ;D
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#6
volvo240glt schreef:als ze echt altijd slecht werk leverden ,dan zouden ze niet meer bestaan?
of ben ik nou gek,of.................

95% van de mensen kijkt niet of de velgen na montage gekrast zijn, of dat er met enorme brokken loof gebalanceerd is, of dat de uitlaat duurder is dan bij de dealer (zoals bij onze volvo's), of dat de band verkeerd om zit qua draairichting.

Met de leaseauto's waren we bij de kwikfit, meestal gewone/goede ervaring gehad, ook wel eens negatief (band verkeerdom en fout wegwuiven also het niet belangrijk is), maar niet echt bijzonder kwalijke zaken. Zoals het bij veel fastfitters gaat denk ik dan.

Er zal ook wel verschil zitten tussen de verschillende vestigingen. Zelf ga ik er niet naar toe dus hoe het nu is weet ik ook niet.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)