Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het zal je maar gebeuren..
#1
Via via kwam ik een ongeloofelijk topic tegen op een Noors Mazda forum tegen. Lees/kijk en krijg het kippenvel op je armen! Wink




http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829


Ik twijfel wel een beetje over hoe echt dit nou is, maar ik spreek vooralsnog geen noors.. Lijkt me wel een ongeloofelijke vondst om te doen. Je bent de komende 5 jaar aan het poetsen in ieder geval, maar dan zeg. Wat een collectie!


Gebruiken ze in Portugal eigenlijk dezelfde kenteken lay-out als hier in nederland? ##-##-##?
Antwoord
#2
Ongelooflijk! Zouden ze ooit gestolen zijn o.id. waarvan de boef nu levenslang heeft , z'n mond houdt en z'n laatste jaren uitzit om daarna lekker van z'n collectie genieten...
Niets is zeker, zelfs dat niet
Antwoord
#3
Of een rijke boer die zonder dat iemand dat wist een enorme collectie aan het opbouwen was?

Als de boef denkt over een tijdje van zijn collectie te kunnen genieten zal het hem wel vies tegen gaan vallen Wink
Antwoord
#4
waaaaaaaauwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#5
.................. Dat er zoiets nog te vinden is tegenwoordig :o

Ga ook maar weer eens verhuizen denk ik.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
#6
ongelooflijk zeg, bijna zonde om de rust van deze auto's te verstoren.........

ergens in frankrijk was vroeger ook zo'n walhalla en de eigenaar wilde onder geen beding dat hij bekent werd en dat er gefotografeerd werd.
na jarenlang speurwerk en nog eens tijden lobbyen mocht een auto-fotograaf eenmalig een serie schieten.
daarvan is een boek gemaakt dat ik meermalen geleend heb van de bieb.
de goede man wilde ook niets van zijn collectie beroeren.....

ook in frankrijk stond vroeger een 2CV-tje langs de kant van de weg van een behoorlijk oud bouwjaar, onder liefhebbers was deze eend al gauw bekend en het verhaal gaat dat de boer zelfs een splinternieuwe eend is aangeboden in ruil voor zijn oude.
je raad het al ook deze boer hield voet bij stuk, misschien staat hij (of zij?) er nu nog wel.

voor wie het noorse raadsel vertalen kan.... ik houd me aanbevolen voor de vertaling want ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter bovenstaande
Antwoord
#7
Ongelooflijk man. Zoiets zal je maar overkomen.. Ik zou toch heel sterk over moeten denken of ik er uberhaupt wat van ging verkopen. Je kunt wel een museum starten zo.. :o
Antwoord
#8
Schitterende collectie!
:o

Al vermoed ik dat ik toch een deel zou van de hand doen, om met de opbrengst de rest te laten restaureren.
Laten uiteraard, want zoveel tijd heb ik ook weer niet! Wink

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#9
:o :o :o :o :o :o :o ??? ??? ??? :-X
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#10
Verschrikkelijk mooie collectie !! :o

Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gespot: DM-47-44, maar dan anders... Grey240Polar 0 616 20 August 2022, 18:57
Laatste bericht: Grey240Polar
  Snoepje maar wel prijzig Nicolaas H 10 6.748 25 April 2020, 22:26
Laatste bericht: Volvo240
  Twee miljoen kilometer, maar we doen onze Volvo niet weg Niels240 9 5.870 28 August 2011, 17:05
Laatste bericht: volvorider
  Zo zie je maar weer... TheSaint77 3 3.089 25 November 2006, 21:10
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)