Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M90
#1
Mogge..

Wat was ook alweer de reden om een late M90 te kiezen, na '96 of zoiets..

Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#2
Derde versnelling schijnt sterker te zijn (ik gok vooral in de Amerikaanse context). Vermoedelijk is elke M90 geschikt voor Europees gebruik. https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#3
5e versnelling ook langere trap. de L2 of H2 versie dan.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 L 1978 Oranje nu B19A/M46 maar wordt B230FK/M90
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#4
ben nu ook aan het kijken wat ik heb. Staat dat alleen op de sticker of is het ook ingeslagen in de bak ?

alvast bedankt
245 (verkocht) , 760 (verkocht), 740, 780, 244, s60
Antwoord
#5
Mijn dank grenst wederom aan honsdolheid..
Antwoord
#6
http://www.turbobricks.com/forums/showth...ght=b230fk
240 estate GLT 1993 project + 244 GL automatic 1982 Cool
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)