11 August 2022, 11:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 August 2022, 12:41 door Kogelman.)
Schuurvondst:
Ik heb heb nog 3 koplampglazen liggen voor de 240 (vanaf 1981) 1 linker en 2 rechter exemplaren
Ooit gebruikt maar al jaren in het donker in de schuur te verstoffen, ik heb ze gewassen: ze zijn zeer netjes met minimale gebruikerssporen.
Nergens happen uit off grote beschadigingen.
En het zijn de originele Volvo onderdelen made by Cibie in Frankerijk (dus geen eigen merk, aftermarket).
Kans om het front van je 240 weer een fris en origineel aangezicht te geven.
Volvolvo prijs: 20,- p stuk op basis van ophalen.
Voor 50,- stuur ik je een set op.
Ook de richtingaanwijzer hoeklampen zijn er nog in zeer nette staat en ook de originele Cibie: zie mijn andere advertentie.
groet,
Kogelman
Ik heb heb nog 3 koplampglazen liggen voor de 240 (vanaf 1981) 1 linker en 2 rechter exemplaren
Ooit gebruikt maar al jaren in het donker in de schuur te verstoffen, ik heb ze gewassen: ze zijn zeer netjes met minimale gebruikerssporen.
Nergens happen uit off grote beschadigingen.
En het zijn de originele Volvo onderdelen made by Cibie in Frankerijk (dus geen eigen merk, aftermarket).
Kans om het front van je 240 weer een fris en origineel aangezicht te geven.
Volvolvo prijs: 20,- p stuk op basis van ophalen.
Voor 50,- stuur ik je een set op.
Ook de richtingaanwijzer hoeklampen zijn er nog in zeer nette staat en ook de originele Cibie: zie mijn andere advertentie.
groet,
Kogelman
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
740 sedan 1987 B230F "Blue Monday" benzine automaat royal blue, beige leder244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2