Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240 gl
#1
Het is misschien niet forum waardig.
Maar plaats hier ook maar is wat. 
Heb pas geleden me inlaat pakking + tapeinden v.v. i.v.m. lekkage door een gare pakking.

Hier een fototje van het verwijderen van het pakkingmateriaal en tapeinden is het meeste werk en minst leuke.
[Afbeelding: IMG_5613.JPG?width=1920&height=1080&fit=bounds]

Met nieuwe pakking
[Afbeelding: IMG_5614.JPG?width=1920&height=1080&fit=bounds]

En hier een met alles weer in gemonteerde toestand met een frisse pakking tapeinden en moeren. 
[Afbeelding: IMG_5616.JPG?width=1920&height=1080&fit=bounds]
Antwoord
#2
(4 April 2021, 08:31)Volvo240 schreef: Het is misschien niet forum waardig.
Maar plaats hier ook maar is wat. 
Heb pas geleden me inlaat pakking + tapeinden v.v. i.v.m. lekkage door een gare pakking.

Hier een fototje van het verwijderen van het pakkingmateriaal en tapeinden is het meeste werk en minst leuke.



En hier een met alles weer in gemonteerde toestand met een frisse pakking tapeinden en moeren. 
[Afbeelding: IMG_5616.JPG?width=1920&height=1080&fit=bounds]

Goed bezig! 

Je hebt een speciale carburateur en luchtfilter gemonteerd? Kun je daar wat meer over vertellen?
Volvo 240 GL 1987, Volvo 245 GL aut. 1979, Volvo 164 1971 (verkocht).
Antwoord
#3
Ja dat is een weber carburateur incl bijbehorend inlaatspruitsuk.
Hierdoor heb je wat meer vermogen uit een carb motor.
De standaard carb was slecht zon revisetje kost al gauw dik 100 euro.
En dan heb je nog geen garantie dat ie het dan wel goed doet.
Dacht laat ik maar meteen een nieuwe scoren en ook meteen wat meer vermogen is leuker dacht ik.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)