30 May 2020, 08:14
Verschil in dikte pakkingen en dus nu een hogere compressie. Dit geeft ook een beter verbruik en meer pk's.
Brandstofverbruik 240/740/940
|
30 May 2020, 08:14
Verschil in dikte pakkingen en dus nu een hogere compressie. Dit geeft ook een beter verbruik en meer pk's.
30 May 2020, 09:20
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 May 2020, 09:22 door Grey240Polar.)
Ik merk geen verschil in vermogen of trekkracht tussen voor en na de vervanging.
De B200F heeft met 10,0:1 toch al een best hoge compressieverhouding. Lijkt me niet dat je ongestraft hoger kunt gaan, ook al heeft de LH2.4 Jetronic een klopsensor. En als die het onstekingstijdstip later moet zetten om kloppen te voorkomen, dan lijkt me dat zelfs averechts te werken.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
B200F hoog brandstofverbruik en onregelmatig lopen | marc-f | 1 | 411 |
22 April 2024, 15:58 Laatste bericht: Marc1970 |